Tag time: Primul/prima

Buna frumoaselor,

Am ramas datoare cu acest tag cam de mult!!!L-am primit de la Kaiyo Aino si cum mi s-a parut interesant am spus ca trebuie sa-l fac cat mai curand!Din pacate am avut atatea pe cap ca nu am mai reusit…Dar,zic sa nu ma mai lamentez atat si sa-i dam drumul :)))

In acest tag este vorba despre primele produse de makeup folosite…Cand eu am inceput sa ma machiez era undeva prin anii’90 si atunci nu existau atatea firme de cosmetice pe piata asa ca oferta lasa de dorit…

Primul fond de ten?

Primul meu fond de ten a fost de la Oriflame.Nu imi mai aduc aminte din ce gama era, stiu sigur ca nu avea o gama diversificata de nuante, si arata cam ciudat pe fata. 🙂

Prima pudra?

Nu am folosit pudra decat foarte tarziu si prima mea pudra a fost o pudra delicata de la Guerlain.Am avut noroc cu o ruda care se ducea frecvent in strainatate si putea sa ne „rasfete” cu astfel de produse.

 Primul rimel?

 Era chiar Rimmel.Il „sutisem” de la mama si eram tare happy ca aveam si eu mascara! 🙂 Binenteles  curgea, dar mai conta? Dupa aceea am folosit mascara colorata de la Oriflame(albastra,mov…ca sa vezi ca acum au revenit la moda!)

Prima paleta de farduri?

 Nu imi mai aduc aminte cum se numea :((( Era o paleta mare cu niste culori aprinse primita de maica-mea.Era asa ciudata…fardurile nici macar nu stateau pe ploape si erau foarte prafoase.Dupa aceea binenteles ca am descoperit fardurile Ruby rose care in momentul acela mi se pareau cele mai tari farduri posibile! 🙂

 Primul ruj?

 Primul ruj folosit de mine a fost unul din acelea verzi care isi schimbau culoarea pe buze si rezistau la infinit! :))) Stie careva cum se numeau? Poza e preluata de aici

Primul tus?

 Probabil ca tot de la Oriflame era… Din pacate nu imi mai aduc aminte.Stiu insa ca o perioada luunga am folosit Rimmel.

Primul produs de lux?

A fost acest parfum pe care mi l-am dorit foarte mult.Acum nu ii mai pot suporta mirosul…

Primul blush?

 Tot Oriflame era! Cred ca am facut bogati oamenii de la Oriflame,toata lumea comanda in draci de la ei…

Primul dermatograf?

 Cred ca era de la Ada,cele mai bune si ieftine creioane!

 Primul creion de buze? Sunt destul de previzibila,nu? Binenteles ca tot Oriflame.

Primul balsam de buze? 

Ei,aici cu siguranta primul produs a fost celebrul” strugurel”.Din pacate am inteles ca nu se mai produce…

Primul gloss?

 Primul meu gloss a fost de la L’oreall.A durat ceva sa ma obisnuiesc cu senzatia aceea lipicioasa :)))

Voi mai tineti minte care au fost primele produse de beauty pe care le-ati folosit?Care sunt cele care va trezesc amintiri placute?

Chiar sunt curioasa asa ca va rog sa-mi spuneti.Nu uitati de giveaway,ultimile ore in care mai puteti sa va inscrieti, si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Tag time: Primul/prima

  1. Ral Diaconescu zice:

    hahha…si uitasem de strugurelul ala :))) vaaaai…ce mai bagam degetele in el :)))

  2. Dee zice:

    Strugurelul acela….da….vai nici nu imi mai aduceam aminte de el. :))) Vai mi se pare o vesnicie de atunci. ;))
    Oriflame-ul a fost baza si la mine.:)
    Pupiciiii

  3. lolasbox zice:

    Pfuuuuu… Mi-ai adus aminte de copilarie. Pe langa clasicul strugurel mai erau si pliculetele cu servetele parfumate. Eram intr-al noualea cer cand imi ramanea rest de la paine si-mi puteam achizitiona asa ceva.

  4. Rujul verde care se facea rosu pe buze mi-e foarte cunoscut 🙂 Si parfumul 🙂

  5. liv-love-life zice:

    Inca mai gasim in magazine ruj verde…super taree…

Lasă un răspuns

