A walk through Lebanon (II)

Buna frumoaselor,

Asa cum am promis revin azi cu partea a doua a postarii legate de vacanta in Liban.

Daca in prima parte ati avut parte de poze cu continut ridicat de alimente care dau pofte,sa vedeti ce va asteapta in aceasta postare :)))

Avertizare: Persoanele sensibile emotional sau cele care sunt intr-o vesnica dieta sa se indeparteze de ecranul calculatorului.Imaginile care insotesc acest text pot dauna sanatatii mentale si pot duce la accese de furie. :)))

Eu zic sa dau drumul la poze si ca si data trecuta va voi povesti despre ce este vorba si pe unde a avut loc evenimentul 😉

Prima  si prima data vreau sa va spun ca am avut parte de o experienta extraordinara pe care stiu ca nu am cum sa o repet prea curand.Una din cumnatele mele(am trei) s-a gandit sa ma surprinda cu o zi de relaxare la spa-ul din hotelul Hilton.Nici acum nu imi gasesc cuvintele necesare pentru a va putea descrie cum a fost!Amazing….Nu am putut sa fac poze chiar la tot ce oferea spa-ul din cauza aparatului foto( de exemplu nu am putut sa fac poze in saune (erau 2) sau in camera speciala unde te puteai „improspata” dupa sauna si unde efectiv din tavanul camerei ningea(inauntru erau -10 grade!!!) Aparatul meu foto oricum a avut de suferit din cauza umiditatii!

  • In vestiar gaseai un dulap doar al tau unde te asteptau cuminti un halat,prosop,papuci si o sticla de apa 🙂

  •  Imi vine sa rad cand ma uit la poza asta si vad ce expresie tampa aveam :)) happiest girl ever !!!!

  • Poza din sala de asteptare a Spa-ului, unde te relaxai inainte de inceperea masajului.

  • Hammam.Nu am incercat dar oricum nu pare prea confortabil.

  • Exibitionism pe masa de masaj :))) Masoarea mea daca ii pot spune asa era o filipineza mica si draguta dar care era prea rusinoasa sa stea la poze 🙂

Am avut parte de cea mai frumoasa ora de relaxare din viata mea!

  • Dupa masaj(care nu am vrut sa se termine) am fost servite cu ceai in serviciu veritabil de portelan si ceainic de argint.Pe bune acum…m-am simtit ca o printesa si chiar ma gandeam cum ar fi sa traiesti o luna de zile intr-un astfel de hotel….

  • Aceasta camera era imensa si cuprindea saunele,camera de” revigorare”,dusurile din poza si jacuzzi-ul.

  • Detaliile mici care fac diferenta!

  • Subsemnata in jacuzzi! :)))

  • Siiii,dupa ce am eliminat noi toxinele la spa am zis sa mancam ceva dulce! Acest desert este preferatul meu se numeste Murbled mud pie si e cel mai decadent lucru care l-am mancat vreodata!Inchipuiti-va un tort de inghetata cu blat de biscuiti si o gramada de caramel care se revarsa,iar peste, cea mai buna ciocolata topita….De fiecare data cand merg in Liban trebuie sa ma opresc la restaurantul respectiv si sa comand prajitura asta….

Si ca sa facem tranzitia mai usoara voi comenta despre urmatoarea poza:

  • Happy family la cea mai inalta cruce din Orientul mijlociu! Se numeste Crucea popoarelor,are 73.80 metri si I’m proud pentru ca e in Liban! :)))

  • Aceste poze era pretutindeni in zonele crestine! Urma ca papa Benedict 16 sa vina in vizita oficiala in Liban in 15 septembrie.Din pacate nu l-am mai prins pentru ca noi am plecat in 12…

  

  • Continuam seria pozelor cu insemnatate spirituala! Aici o poza a Fecioarei Maria- din Harissa.De fiecare data cand merg in Liban o includ in lista locurilor pe care vreau sa le vizitez. Imi ofera liniste si e un loc minunat! Ce e si mai frumos, e faptul ca poti urca sus si poti admira Beirutul in toata splendoarea lui!

     

  • Colajul de mai sus include poze din Byblos orasul vechilor fenicieni,un loc plin de mister dar in acelasi timp foarte modernist.In ultima poza am incercat sa surprind rodiile! :)) Aproape coapte! :))))

Acum va rog sa va tineti bine! O sa va dati seama imediat de ce :)))

 

De fiecare data cand vizitam Byblosul mergem la unul dintre restaurantele mele preferate: El Molino(restaurant cu specific mexican).Aici am facut decat cateva poze pentru ca m-am luat cu mancarea si am uitat! Dar acum spuneti si voi,cum arata? :))) Fajita de pui,salsa,cipsuri de porumb,margherita….

 

  • Tarabe cu dulciuri de toate soiurile si texturile, cea mai mare shaowarma pe care am vazut-o vreodata!Va rog sa ma credeti pe cuvant, am ezitat destul de mult in a pune ultima poza.Libanezii sunt inebuniti dupa carne cruda stil biftec si deasemenea dupa ficat crud! Eu una nu am inca curaj sa mananc asa ceva! :)))

Am crezut ca am mai putine poze dar se pare ca va trebui sa fac si o a treia postare!Asta daca nu v-ati plictisit intre timp!…

M-am gandit ca in urmatoarea postare sa va arat cateva poze cu magazine chiar din centrul  Beirutului si sa includ in aceeasi postare si ce mi-am luat de acolo. E ok,asa? :)))

Saptamana viitoare am sa fiu plecata la Cluj pentru o specializare in makeup dar cand ma voi intoarce voi face urmatoarea postare!

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway si pana data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Travel și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la A walk through Lebanon (II)

  1. Ral Diaconescu zice:

    Vaaaaaaaaaiiiiiii….ce de bunatati :X:X:X
    of….ce pofta mi-ai facut :))
    Astept si viitoarea postare cu ce ti-ai luat 😀
    te pup dulce scumpa :*

  2. lolasbox zice:

    Chiar daca sunt la dieta ………………tot m-am uitat :P!

  3. Alexia zice:

    Ma bucur sa aud asta! :))))
    pup si eu!

  4. Dee zice:

    Uuuu, cate bunatati…cata relaxare…ce frumos. 😀
    Vreau si eu, nici nu stiu ce, dulciuri sau relaxare. ;))
    Chiar ca arata totul amazing.
    Pupici

  5. allish24 zice:

    Buna ! Te-am nominalizat sa participi la Liebster Blog Award. Poti intra aici :
    http://summerlemonade.wordpress.com/2012/10/05/liebster-blog-award/

    Pupici ❤

  6. liv-love-life zice:

    Uauuuu….ce mancare buna(nu ma refer la cruditati)dar prajitura aia arata DELICIOSSSS….vreau si eu.Felicitari ca ai fost acolo,te-ai simtit bine,noroc cu cumnatele,asa mai ajunge omul la spa.

Lasă un răspuns

