Review :Tratament bifazic hidroreparator Anian

 

Buna frumoaselor,

Cu ceva timp in urma am primit spre testare de la cei de la Triodeluxe cateva produse printre care si tratamentul bifazic hidroreparator.

Am ramas datoare cu acest review dar din lipsa de timp am tot amanat acest articol.Insa dupa cum stiti mai bine mai tarziu decat niciodata, here it goes:

Stiti deja ca ador keratina lichida de la ei si mi se pare ca a facut minuni in privinta parului meu(review aici ) si am fost incantata cand mi s-a oferit sa testez si acest produs.

Ce spun producatorii despre produs:
„Noul ANIAN balsam intensiv bifazic, cu tratament hidroreparator, se foloseşte exclusiv pentru părul foarte uscat sau deteriorat de agenţi externi, precum razele solare, coloranţi, nuanţatori, permanent, folosirea excesivă a uscătorului de păr, apă marină sau din piscine, etc. Redă supleţea şi strălucirea părului. Acţionează atât în interiorul cât şi în exteriorul firului de păr. Conţine creatină şi ceramide 3 care acţionează în profunzime, agenţi care înbunătăţesc acţiunea de refacere a părului, proteine esenţiale din plante, un complex multiactiv protejează şi îmbunătăţeşte vitalitatea părului. Aplicat pe părul sănătos sau netratat, acţiunea sa poate fi excesivă dar nu dăunătoare făcând părul să pară greu, efect care dispare după prima spălare.”
Instrucţiuni de folosire: Aplicaţi pe părul spălat şi şters cu prosopul. Nu aplicaţi pe scalp. NU SE LIMPEZEŞTE. A se evita contactul cu hainele.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Tratament stiinţific.

Cantitate: 400 ml.

Ce spun eu: Am avut ceva timp la dispozitie sa testez produsul, l-am carat cu mine chiar si in Liban si chiar mi-a prins bine! 🙂

Eu il folosesc prin rotatie cu keratina lichida,in sensul ca dupa o spalare folosesc keratina lichida iar la urmatoarea acest bifazic si vreau sa spun ca desi am abuzat de soare,piscine si apa marii parul meu arata sanatos.

Chiar daca m-am tuns recent(un fel de bob :))  ) inca abuzez de placa de intins parul deci inca un motiv in plus de stres pentru parul meu.

Ce imi place cel mai mult la acest tratament/balsam este faptul ca este fara clatire ceea ce nu se putea mai bine de atat.Plus cantitatea care e mai mult decat generoasa: 400 ml ,probabil il voi avea luni bune de acum incolo.

De cand il folosesc parul meu e tot timpul stralucitor, parca nu se mai incurca atat de des si nu se electrizeaza.Aveam aceasta problema mai ales in momentul cand foloseam placa .Ah. si parca nici parul nu imi mai pica atat de mult(Slava Domnului, ca am parul des si inca nu imi fac prea multe griji in acest sens)

Trebuie insa sa aveti grija cand pulverizati produsul sa nu atingeti scalpul deoarece parul se va ingrasa mult mai repede.

Per total ma declar incantata de acest produs il recomand cu toata increderea si vreau sa va intreb daca l-ati incercat pe acesta sau alte produse din gama de ingrijire a parului Anian?

Produsul il gasiti pe siteul celor de la Triodeluxe la pretul de 30 de lei/400 ml ceea ce mi se pare un chilipir pentru calitatile pe care le are.

Va rog sa fiti atente in zilele care urmeaza pentru ca impreuna cu cei de la Triodeluxe va pregatim o mica surpriza! :)))

Pana atunci….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Anian și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Review :Tratament bifazic hidroreparator Anian

  1. lolasbox zice:

    Inca nu l-am incercat, dar m-ai facut curioasa, cu siguranta o sa il incerc!
    Puszi

  2. Alexia zice:

    este super, pe cuvant! :)))
    te pup draga mea!

  3. Dee zice:

    Ce tentant…acum vreau si eu. ;))
    Pupici

  4. Alexantza zice:

    Si eu l-am incercat si am scris despre el 😀 Acum il folosesc impreuna cu Keratina si-mi pleca enorm efectul 😀

  5. liv-love-life zice:

    Se stie bine ca produsele Aniansunt bune-bune,foarte bune,nu am folosit acest tratament,am avut tratamente pentru ten si corp de la ei si am fost incantata e cum se simtea pielea mea.
    Sigur o sa caut si tratamentul pentru par.

  6. Ral Diaconescu zice:

    eu folosesc acum wella. In afara de sampon celelate produse sunt extraordinare. Dar cu samponul nu reusesc sa ma inteleg deloc :)) imi inaspreste parul rau de tot 😦 si fara balsam nu as putea nici macar sa il pieptan.

  7. Nu stiu inca daca mai sunt oameni atat de disperati ca mine dar imi cade extrem de mult par , stiti cumva vreun tratament?

    • Alexia zice:

      pe piata sunt mai multe tratamente pentru asa ceva!si eu ma confrunt in ultima perioada cu asa ceva din cauza stress-ului…din pacate insa nu stiu ce anume sa recomand…exista tratamnt de la Vichy,de la Gerovital insa nu stiu cat de eficiente sunt…
      pupici si daca gasesti ceva ok de care esti multumita sa ma anunti si pe mine!

Lasă un răspuns

