A walk through Lebanon :))) (I)

Buna frumoaselor,

Asa cum v-am promis am sa va arat poze(si am sa comentez putin pe marginea lor) cu concediul petrecut in Liban.

Multe dintre voi stiti deja ca sotul meu e libanez asa ca daca nu in fiecare an, cel putin la doi ani mergem in aceasta minunata tara!Binenteles ca de fiecare data plecam de acolo cu regretul ca am stat prea putin si cu promisiuni facute familiei si noua ca data viitoare vom sta mai mult! 🙂

M-am gandit sa impart articolul in doua sau mai multe parti pentru ca am o multime de poze si parca ar fi pacat sa nu vi le arat pe toate si sa va povestesc intamplarile din spatele fotografiilor.

Dupa aceea am sa va arat si ce mi-am cumparat de acolo. E bine asa? 🙂

Regret doar ca am stat doar doua saptamani,ca vara s-a sfarsit,ca au venit ploile si afara e deprimant…Nu imi place toamna deloc:(((

Fara sa va mai tin prea mult pe jar dam drumul pozelor:

  • Dupa cum stiti iubesc marea si la 2 zile dupa ce am ajuns am luat contact cu mult iubita mea Mediterana.(pacat ca atunci vremea nu a tinut cu noi)

  •  La cateva zile am mers din nou la plaja si pentru ca simteam nevoia de putina adrenalina am spus sa facem o plimbare cu ski-jetul.(aici impreuna cu una din cumnatele mele)

  • Mi-am zis sa incerc si eu sa conduc ” bestia” si am reusit !!! :)))

  • Aici eram foarte ciufulita ,tocmai ce ma intorsesem din plimbarea cu „bestia”.

  • Parca tot pe sezlong e mai bine,sub umbreluta! :)))

  • In aceasta poza faceam un drive test  barcii cumnatului meu…Inca o „bestie”.Puiul meu voia sa conduca :)))

  • Un toast pentru voi :)))

  • O zi minunata nu putea sa se incheie decat intr-un mare fel,nu-i asa?Unul dintre cele mai frumoase apusuri,pacat ca aparatul foto nu poate prinde culorile extraordinare!

  • Cu o parte din familie relaxandu-ne la un pahar intr-un pub, pe malul marii

  • Cu hubby!!! 🙂

  • Cu puiul meu :)))

  • Cu una din cumnatele mele la restaurantul ei,gustand minunata bucatarie libaneza

  • Asta asa, sa va fac pofta ! :))

  • Ca fetele, la o narghilea!!! :)))

  • Si una din placerile mele vinovate :gogoasele pufoase si o cafeluta americana!

Frumoaselor, nu va suparati pe mine dar deocamdata atat!Mi-a luat enorm de mult timp sa sortez pozele,sa le aranjez…. In urmatorul articol veti vedea si restul pozelor si locurile prin care am mai umblat!

Sper sa va placa si sa fi meritat asteptarea voastra! :)))

Pina data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Concediu, Travel și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la A walk through Lebanon :))) (I)

  1. Lola zice:

    Eu sunt la dieta! Nu este frumos sa pui poze cu mancare libaneza………..gogosi si d-astea……..
    picura pe lap-top 🙂

  2. Dee zice:

    Ufff ce frumos…vreau si eu…ma iei si pe mine data viitoare? :))
    Superb iar tu esti foarte, foarte frumoasa!
    Pupici si astept cu nerabdare postarea urmatoare.

  3. Ral Diaconescu zice:

    Eu nu sunt la dieta, dar tot imi vine sa sparg calculatorul la ce pofta mi-ai facut :)))
    Abia astept si pozele urmatoare 😀
    Esti o frumoasa si ne-a fost dor de tine :*

    • Alexia zice:

      :)))) Dupa cum am mai spus…sa vezi partea a doua! NU voi fi raspunzatoare pentru distrugerea ecranelor si tastaturilor voastre! :))))
      Multumesc pentru aprecieri si binenteles ca si mie mi-a fost dor de voi!
      te pup draga mea!

  4. Zadin zice:

    Foarte frumoase pozele. Eşti norocoasă pentru că ai avut şansa să vizitez Libanul. Am auzit că e o ţară frumoasă.

    http://www.zadinblog.com

  5. liv-love-life zice:

    Te-ai cam distrat,imi place mult familia ta,,,,felicitari.Sa ai parte de vacante frumoase si de timp,sa te bucuri de locurile pe unde calatoresti.Te pup..

  6. lolasbox zice:

    Mi-a ramas gandul la mancarea Libaneza! Azi m-am dus la magazinul Libanez de pe Calea Mosilor si am luat o pastramioara de berbecut. mmmmmmmmmmmmm

Lasă un răspuns

