Look who’s back!!! :)))

Buna frumoaselor,

Intr-un final m-am intors si eu din concediu,am reintrat in rutina zilnica si sper sa am forte noi pentru a putea face fata cotidianului pentru cel putin un an de acum inainte! 🙂

In primul rand vreau sa va spun ca mi-a fost tare dor de voi,de interactiunea cu voi ,de „febra” de a ma documenta si scrie noi articole….

Pregatesc deja articole cu vacanta mea,am o multime de locuri  si lucruri minunate sa va arat si am si o mica surpriza .. :))))

Ramane doar sa fiti pe faza si o sa vedeti despre ce e vorba!

Asa ca pina data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Ramble și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Look who’s back!!! :)))

  1. Dee zice:

    Bine ai revenit!!!!!
    Mi-era dor de tine si de articolele tale.
    Pupiciiiiiiiiiiiiiiiiiii

  2. Ral Diaconescu zice:

    Welcome back sweetie :*:*:*:*

  3. beautifullm zice:

    Bine ai revenit! Asteptam poze din vacanta ;;)
    pupici

  4. liv-love-life zice:

    Bine ai revenit,te asteptam.Stii ca ne faci curioase,nu?Cum a fost?Pe unde ai fost?

    • Alexia zice:

      offf,a fost atat de frumos… sper ca astazi sa pot da drumul la primul articol!:) iar trec printr-o perioada tare aglomerata si nu vreau sa va fac sa asteptati prea mult! 😉
      te pup draga mea!

Lasă un răspuns

