Pregatiri de concediu :)))

Buna frumoaselor,

Vreau sa va spun ca de maine voi fi plecata in concediu.Nu o sa am acces decat limitat la internet asa ca nu o sa mai pot posta in urmatoarele 2 saptamani nimic! :(((

Nu vreti sa stiti cum arata casa si bagajele mele! :))) Inca nu ma pot hotari ce creme,parfumuri, truse de makeup,pensule sa iau cu mine ca poate cine stie,voi avea nevoie de ele!O lupta se duce inauntrul meu! 🙂

Am pregatit pina acum:creme de fata, de protectie solara, spray apa termala,lotiunea micelara,lotiune de corp,servetele demachiante,antiperspirante,2 parfumuri,contemplez trusele de machiaj si nu stiu pe care sa le iau(cred ca le voi lua pe toate, sic! ) masca de par,tratamentul cu keratina lichida,si oricum stiu sigur ca voi uita ceva dar asta e o ocazie buna de mers la shopping nu? 🙂

Nu cred ca ar trebui sa postez poze cu haosul din bagaje!

Eu, una stiu sigur ca ma voi intoarce cu forte proaspete,odihnita si gata de lucru!

Voi face o multime de poze si va promit ca o sa fac si o postare speciala cu vacanta din Liban!Si daca promiteti ca veti fi cuminti poate va voi aduce si voua ceva! :)))

So, Lebanon here we come! 🙂

Aveti grija de voi si ….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Concediu și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Pregatiri de concediu :)))

  1. Dee zice:

    In acest moment te invidezzzzzz ;))
    Vacanta placuta draga mea si sa culegi cat mai multe amintiri frumoase.
    Te pup

  2. Ral Diaconescu zice:

    Ah, ce frumos o fi sa ai concediu acum cand toata lumea munceste :))
    draga mea, sa te bucuri din plin de vacanta. te pup dulce si distractie placuta

  3. liv-love-life zice:

    Drum bun si vacanta placuta.Sa va distrati si pentru noi.

Lasă un răspuns

