Review: Smoothing primer Sephora

 

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa va vorbesc putin despre primerul de la Sephora pentru ca v-am promis  ca am sa-i fac un review curand.

Am gasit acest produs la reduceri aproximativ cu o luna in urma si chiar am fost curioasa sa vad daca chiar face ceea ce promite.

Promite sa matifieze si sa uniformizeze tenul,nu are parfum, este non-comedogenic si vine intr-un ambalaj dragut de sticla de 15 ml.

Sincera sa fiu nu aveam mari asteptari de la el cu toate ca stiu ca este ridicat in slavi in blogosfera si am cam avut dreptate.

Nu am un ten gras, este mix dar vreau sa va spun ca acest primer nu ajuta la  fixarea fondului de ten sau nu-i mareste rezistenta lui pe fata(cel putin in cazul meu).

Dupa cateva ore trebuie sa retusez zona T asa ca ma gandesc ca poate acest produs este potrivit mai degraba fetelor cu ten normal???? (cu toate ca el spune ca matifiaza tenul).

Poate ca pentru mine nu e potrivit, poate ca altor fete li se potriveste de minune, nu pot sa stiu.

Nu pot sa-l recomand pentru ca dupa cum v-ati dat seama eu nu sunt inca multumita de el.

Il puteti achizitiona din Sepfora la un pret aproximativ de 40 lei? Nu stiu sigur,sorry! :)))

Sunt curioasa,voi l-ati incercat? ce impresie v-a lasat?

Astept comentariile voastre si va doresc un weekend placut!

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sephora și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Review: Smoothing primer Sephora

  1. Ral Diaconescu zice:

    l-am luat si eu la reduceri dupa ce testasem (aproape fortata de o prietena care lucreaza la sephora :)) ) o mostra inainte. mi-a placut asa mult pentru ca eu nici nu a trebuit sa mai aplic pudra :X il folosesc in general seara. ziua la birou nu am incercat, dar sunt sigura ca dupa cateva ore va trebui sa apleze la pudra 😛

    • Alexia zice:

      Dap! fara pudra nu cred ca face fata! Ma gandesc ca daca nu ai alta alternativa e ok! 🙂
      pup draga mea!

    • cristina zice:

      cum il folosesti seara??
      eu nu prea imi dau seama…este primer deci se foloseste inainte de fondul de ten..

      • Alexia zice:

        Mai mult ca sigur Ral il foloseste inainte de fondul de ten cand se machiaza pentru a iesi seara(in club,la o terasa etc).cred ca la asta se refera 🙂

      • Ral Diaconescu zice:

        Da da da 🙂 seara m-am referit …la iesire in oras :p inainte de fondul de ten. Asta pentru ca in timpul zi prefer sa nu „ma tencuiesc” asa de tare :)))

  2. deesboudoir zice:

    Mie mi-a placut mult! Insa l-am avut anul trecut in toamna-iarna…poate si faptul ca e vara si canicula a avut un rol important in dezamagirea ta:(. Nu stiu, zic si eu:P.

    • Alexia zice:

      Bine ai venit! 🙂
      Da, cred ca si caldura are un cuvant de spus! Eu oricum nu ma astept sa faca minuni,insa cine stie, poate ca la altcineva face fata cu brio! 🙂 Depinde de pielea fiecareia!
      te pup

  3. Dee zice:

    Nu l-am incercat, iar pe tine te cred pe cuvant. Nici nuil voi incerca ;))
    Pupiciiii

Lasă un răspuns

