LOTD:A little bit of turquoise :)))

Buna frumoaselor,

M-am gandit sa va arat ce machiaj si hainute am purtat in una din zilele trecute.

Ca si tinuta am ales bluza aceea turcuaz pe care v-am prezentat-o in ultimul haul si m-am gandit ca ar merge si in machiaj putin turcuaz.

Ce a iesit puteti vedea mai jos.

  

Am folosit pentru ochi:creion Jumbo milk NYX,culori din paleta 120,gel eyeliner Essence midnight in Paris, rimel L’oreall….

Pentru fata: primer Sephora, FDT Maybelline Afinitonne,blush dintr-o paleta speciala de 10 nuante, ruj Mua…

Nu stiu daca am omis ceva….

Ce parere aveti,va place? Inca nu imi place ca trebuie sa-mi expun fata pe blog si nu stiu daca ma voi obisnui vreodata cu ideea dar trebuie sa o fac si pe-asta nu? 🙂

Astept comentariile voastre si va doresc un sfarsit de saptamana minunat!

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la LOTD:A little bit of turquoise :)))

  1. Dee zice:

    Imi place fooooarte mult combinatia. Iti sta bine, bine.
    Pupiciiii

  2. machiajul e super,despre tine nici nu mai zic 😀 :*
    app,de pe fb nu ma lasa sa iti las comm,asa ca iti las cu contul twitter :*

  3. Ral Diaconescu zice:

    Hey….ce draguta este bluza 😀 Si machiajul ti-a iesit foarte bine. Si ce bronzate suntem,.. :>

  4. liv-love-life zice:

    Ce mult imi place cum te-ai machiat….iti sta foarte bine.Imi pare bine ca porti haine colorate,se simte ca iti prieste vara.

Lasă un răspuns

