Haul sau pe ce-am mai aruncat banii :))

Buna frumoaselor,

Stiu ca apreciati postarile de aceasta natura asa ca va las sa va delectati cu shopping-ul meu.

Tin sa mentionez ca toate lucrurile sunt cumparate in decursul a 2 luni ca doar nu era sa fac gaura in buget dintr-o data, nu? 🙂

Salopeta Fishbone din magazinul New Yorker( e motolita pentru ca  am purtat-o in ziua cand am facut pozele)

  Rochita luata tot din New Yorker

 Bluza luata din Terranova(imi place la nebunie pentru ca are spatele gol,o nebunie de bluza! ) 🙂

 Rochia asta am luat-o de pe Ebay.Pe site arata super,insa in realitate arata complet diferit! Oricum e buna la plaja( adevarul e ca sunt eu micuta,dar chinezoaicele sunt minuscule daca rochia asta ,lor venea pina la genuchi iar mie abia imi acopera fundul)   :)))))

  Costum de baie de la H&M (am fost atrasa de la inceput de culoare si pietrele de la capetele siretelor)  🙂

Sandale luate tot din H&M dar de aceasta data din Szeget,Ungaria.Va vine sa credeti ca am dat pe ele 30 de lei? :)))

Din categoria haine No name! mi-a placut la nebunie aceasta rochita!

Rochie din aceeasi categorie no name .Imi place culoarea ,insa materialul de dedesubt este cam scurtut.Stau stresata ca la un moment dat o sa fac ziua cuiva mai buna (if you know what i mean) :)))

 Bluza din aceeasi categorie. Ador aceasta bluza si senzatia de lejeritate pe care mi-o da!

Va rog sa ignorati”firele rebele” de pe mana!Ignorati ceasul si bratara roz,si fiti atente la bratarile cu steluta,cornul abundentei si cea cu bilute multiple. Nu-i asa ca sunt marfa? :))) Le-am luat de pe un site peste care am dat din intamplare pe facebook. Siteul, de fapt blogul se numeste Bratara succesului are preturi super mici si expedieaza oriunde in tara! Comanda minima e de 20 de lei si ii puteti gasi si pe Breslo!Merita sa le vizitati blogul.Eu sunt inebunita dupa asemenea bratari si mi-as pune pina la coate daca s-ar putea! :))

In afara de cele cateva cosmetice pe care le-ati vazut in postarea Favoritele lunii iulie,altceva nu mi-am mai luat!

Voi ce v-ati achizitionat in ultima vreme? Ceva de care sa fiti mandre ca a fost un chilipir,sau ca ati fost la momentul potrivit intr-un magazin???

Astept comentariile voastre si…..

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haul și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Haul sau pe ce-am mai aruncat banii :))

  1. Dee zice:

    Toate sunt superbe Imi plac enorm. Si eu sunt fan stelute ;))
    Sa le porti cu placere. 😀 Ufff, in Sb nici macar H&M nu avem…eu ma mut, am mai zis :)))
    Pupici

  2. Dancea Ramona Elena zice:

    Sa le porti cu placere! Toate sunt frumoase, in special rochita rosie.

  3. Sa le porti sanatoasa pe toate!

  4. liv-love-life zice:

    Imi place la nebunie ca porti albastru.iar stelutele sunt preferatele mele.
    Felicitari pentru alegeri,preturi cat de cat cuminti si culori frumoase.

  5. Ral Diaconescu zice:

    Ia uite cine are ceas ca al meu :D:D:D
    Daca ai sti cat am plans eu dupa ceasul asta :)))) si cand am scos banii de la ciorap si l-am cumparat, am fost cea mai fericita din lume 😀

    • Alexia zice:

      Hm….te inteleg perfect! :))) eu atat l-am cicalit pe hubby incat de ziua mea a trebuit sa mi-l ia! am fost cea mai fericita! acum mi s-a pus pata pe Michael Kors(aur roz…kinetic..) :))) dar urmeaza iar ziua mea asa ca poate cine stie???? :)))
      te pup draga mea!

Lasă un răspuns

