Review: Lapte de corp Anian cu extract de goji si rodie

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa va vorbesc despre laptele  de corp Anian cu extract de goji si rodie.Inca de la inceput tin sa precizez ca am primit acest produs spre testare de la cei de la Triodeluxe insa acest lucru nu ma impiedica sa-mi exprim parerea sincera despre produs in sine.

Vreau sa va spun ca am fost extrem de curioasa in primul rand cum miroase lotiunea! Stiu, sunt ciudata, dar daca un produs nu miroase „frumos” nu-l pun pe mine pentru nimic in lume!:) Ei bine, lotiunea asta miroase divin! Nu miroase nici a rodii si nici a goji, ci a ceva fructe de padure nu stiu exact a ce…Oricum miroase fresh,dulce, si parca iti da energie !

Ce spun producatorii despre acest produs:Lapte de corp cu antioxidanti  din extracte de goji si rodii pentru corp.

Extractele din rodii si goji au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire ale pielii  provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii.Vei simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.

Mod de folosire: Aplicati si masati pe tot corpul pina la patrunderea completa in piele a cremei.Testat dermatologic.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschiderea recipentului.

 

Ce spun eu: Dupa cum v-am descris mai sus prima data m-a atras mirosul!Folosesc acest lapte de corp mai mult seara dupa dus si ma simt extraordinar.Imi place foarte mult formula deoarece chiar iti lasa pielea hidratata insa fara senzatia aceea uleioasa pe care eu personal o detest.

Am fost incantata pentru ca are in continut fructele de goji care stiti si voi sunt in trend si sunt un adevarat miracol impotriva imbatranirii din cauza cantitatii mari de antioxidanti pe care o contin si care incatinesc procesul de imbatranire al celulelor din organism.

Folosesc laptele de corp de doar 2 saptamini dar chiar am  observat ca pielea mea e mult mai hidratata.

In concluzie, aceasta lotiune e pe placul meu , de cand o am chiar abia astept sa vina seara si sa o folosesc,pentru ca sa recunoastem multe din noi trecem cu vederea acest aspect si uitam sa ne” cremuim” seara.Si binenteles nici cantitatea nu e de neglijat:400 ml ,asa ca ma va tine ceva timp.

Ah, si sa va spun ca my hubby e inebunit dupa mirosul laptelui de corp :))))

Aceasta lotiune o puteti gasi pe site-ul celor de la Triodeluxe la pretul de 24.00 de lei.Sper ca v-am facut curioase sa incercati aceasta crema !

Eu una recomand acest lapte de corp din toata inima.

Voi ati incercat ceva din gama lor cu goji si rodii?

Astept comentariile voastre si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Anian și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Review: Lapte de corp Anian cu extract de goji si rodie

  1. Dee zice:

    Eu am crema de maini si imi place foarte mult. Banuiesc, ca au acelasi miros …yummm….sunt fan ;))
    Pupici

  2. Eu am gelul de dus din aceeasi gama. Il ador!

  3. liv-love-life zice:

    Si eu folosesc produse Anian de ceva timp si imi place mirosul,,,asa e,,,dar am observat ca
    hidrateaza foarte bine,asta ma incanta pe mine.
    kiss-kiss.

  4. Ral Diaconescu zice:

    si eu sunt la fel :)) nu miroase frumos..nu pun pe mine :))

Lasă un răspuns

