Favoritele lunii iulie

Buna frumoaselor,

Ca de obicei, cu intarziere va prezint preferatele lunii.

In iulie, ce pot spune,produsele de makeup au trecut pe locul doi deoarece am simtit nevoia sa imi hidratez mai mult fata si nu sa o incarc cu diverse produse mai ales ca in Iunie am avut o experienta mai neplacuta si am avut o arsura solara de toata frumusetea!

Intr-o ordine aleatorie va prezint produsele:

– De la Ivatherm din gama Una crema de fata si contur ochi ! V-am povestit despre ele aici! Le consider exceptionale si recomand cu caldura produsele Ivatherm.Ah, tot de la ei am folosit sprayul cu apa termala.Il tin cu mine in geanta si e prietenul meu de nadejde!:)))

-De la Iwostin am folosit Solecrin crema de protectie solara cu Spf 25. De real ajutor, mai ales ca dupa ce m-am” prajit” in Iunie am intrat in panica si chiar va recomand fetelor sa folositi crema cu protectie solara cu Spf cat mai ridicat.E o crema cu care ma impac foarte bine si cel putin pot sta linistita in privinta arsurilor solare.

-De la Anian am folosit Keratina lichida de care v-am spus aici. Am s-o ridic in slavi mereu pentru ca la mine chiar a dat roade si chiar m-a tinut o vesnicie!Super buna !

-La capitolul hidratare am abuzat de lotiunea de la Nivea.Nu stiu daca mai trebuie sa adaug dar mereu am senzatia ca dupa ce incerc alte creme,lotiuni,unturi de corp parca tot ea mi-e draga! 🙂

-Am folosit cu drag gelul de dus de la Balea cu zmeura.Oh, Doamne cum miroase!!!Il recomand!

-Cei de la Vichy mi-au facut o surpriza placuta si am primit de la ei noua crema Idealia si gelul de curatare zilnica pentru piele sensibila.Urmeaza review la ele in curand! 🙂

-Eram tare curioasa sa vad cum actioneaza BB cream-ul de la Garnier pentru ten mixt-gras.L-am achizitionat si sunt multumita si de acesta.Urmeaza si la el review in curand.

-Am profitat de asa zisele reduceri de la Sepfora si mi-am luat primerul pentru ten mixt sau gras.Stiu ca e ridicat in slavi insa urmeaza sa-l mai folosesc putin ca sa-mi fac o parere despre el. Si la el review in curand!

-La revista In style din luna iulie am primit oja Maybelline mini colorama nuanta Dark plum! cat de bine arata pe unghii!

-In Dm am gasit la standul Miss Sporty un ruj nuanta Mascarade. Il folosesc ca atare sau in combinatie cu alta culoare mai naturala sa-l mai potolesc!:) E ok dar nu sunt super incantata de el.

-Cand am avut chef de makeup am folosit paleta Mua de care sunt super incantata si multumita!

Ei, cam astea au fost produsele pe care le-am folosit luna trecuta.

Voi ce-ati folosit cu precadere luna trecuta?

Astept comentariile voastre si….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Favoritele lunii iulie

  1. Dee zice:

    Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Si eu am acel gel de dus si e yumm yumm iar oja am vazut-o pe viu si e superba 😀
    Pupiciiiii

  2. Ral Diaconescu zice:

    Ah, abia astept sa ne zici de Idealia. Am incercat si eu o mostra acum ceva timp si mi-a placut foarte multa cum mirosea 😀 Chiar sunt curioasa cum te impaci si tu cu ea.
    puuup

    • Alexia zice:

      Si eu sunt curioasa sa vad ce face! pina acum stii ca am folosit crema de la Ivatherm dar trebuie sa o supun si pe aceasta la teste! ai dreptate miroase fain! :)))
      te pup draga mea!

  3. beautifullm zice:

    Sa le folosesti cu placere. Si eu mi-am luat primer-ul de la Sephora. Sunt curioasa sa aflu parerea ta despre el :*

  4. liv-love-life zice:

    Apa termala-apa termala-apa termala,asta am folosit.aaaa……si crema cu SPF.Sa se mai potoleasca din caldura asta si o sa incerc si eu BB CREAM pentru ten mixt-gras.Astept si parerea ta.Pupici.

  5. Balea cu zmeura e si printre preferatele mele.

  6. Monique zice:

    Salut,

    Mi-ar face mare placere daca ai participa la proiectul Red Fridays:
    http://moniques-blog.de/3287/redfridays/?lang=ro

    Cu drag,
    Monique

Lasă un răspuns

