Hello, again! :)))

Buna frumoaselor,

In primul rand tin sa-mi cer scuze fata de voi pentru ca nu am mai apucat sa mai scriu de aproape 2 saptamani! Ma simt vinovata….

Nu vreau sa-mi gasesc scuze dar chiar am fost ocupata si nu am mai gasit un ragaz pentru mine si pentru voi!In ultimul timp s-au intamplat niste lucruri minunate in viata mea,se preconizeaza cateva proiecte si colaborari noi,dar inca nu vreau sa discut despre ele.Voi astepta sa se concretizeze si apoi va voi povesti si voua despre ele….

Am ales ca in aceasta postare sa va vorbesc despre 2 lucruri care mi s-au intamplat recent.

Primul: Stiti ca de ceva timp sunt makeup artist si saptamana aceasta am avut ocazia si sansa sa particip la un seminar organizat de cei de la Reflexo-vital( la care am terminat si cursurile de machiaj) si Topline in Sibiu si tinut de celebrul makeup artist Alex Radulescu.

A fost extraordinar si am avut ocazia sa aflu cele mai noi tendinte in materie de makeup,sa aflu tehnici noi . Chiar sunt fericita ca am avut sansa de a participa la un asemenea seminar!

Am avut sansa de a-l cunoaste personal pe Alex Radulescu, sa aflu cum a devenit un makeup artist desavarsit si am aflat mai multe detalii despre produsele Kryolan.

Al doilea lucru minunat care mi s-a intamplat:Dupa cum v-am spus,seminarul s-a tinut in Sibiu. Iar in Sibiu se afla o bloggerita draga sufletului meu, Diana sau Dee pentru prietenii apropiati( va rog sa-i vizitati blogul) si cum am aflat de seminar am luat legatura cu ea si i-am spus ca mi-as dori sa o cunosc. A fost foarte receptiva si luni am avut ocazia sa ne cunoastem in sfarsit personal.

Am fost uimita cat de diferita mi s-a parut in realitate fata de pozele de pe blog!Dar stiti si voi, o poza nu poate transmite frumusetea interioara a unei persoane…Am petrecut impreuna cateva  ore minunate care insa s-au scurs mult ,mult prea repede! Am reusit sa vedem si cateva din atractiile orasului, Dee oferindu-se sa ne fie ghid pe tocuri de cel putin 12 cm! 🙂 Dee,imi pare rau ca te-am chinuit! :))

La finalul intalnirii noastre am simtit ca am castigat o prietena minunata si ma bucur ca am cunoscut o persoana atat de calda si de simpatica!Sper doar sa ne revedem cat mai curand!Acum nu stiu daca se va intampla la Sibiu sau Timisoara! :)))

Mai jos va las in compania pozelor cu mine si ea insa imi cer scuze fata de calitatea pozelor.Aparatul a fost setat gresit si nu mi-am dat seama.

Astept comentariile voastre si pina data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Ramble și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Hello, again! :)))

  1. Dee zice:

    Hello!
    Draga mea, ti-am spus ca nu m-am chinuit deloc. Ma bucur ca am reusit sa va arat cateva atractii ale orasului intr-un timp atat de scurt.
    Cu siguranta rebuie sa ne mai revedem. ;))
    Pupici

    P.S.: Si eu am simtit ca am castigat o prietena. :*

  2. Felicitari! Si mie imi place sa cunosc personal bloggeritele sau cititoarele care-mi sunt dragi.

  3. liv-love-life zice:

    Felicitari,si pentru ca l-ai cunoscut pe Alex Radulescu,dar si pentru ca ai fost la Sibiu si ai facut o noua prietena.Orasul asta e minunat.
    Succes in continuare.

  4. Ral Diaconescu zice:

    sunt invidioasa :)))

  5. roxana zice:

    Buna! Imi poti spune te rog cum sunt cursurile de la reflexovital? Merita banii? Sunt profesionisti?

    • Alexia zice:

      Eu nu am avut absilut nici o problema cu ei.Acum depinde si orasul din care provii si cursurile pe care doresti sa le urmezi.Dar per total,nu am intampinat probleme.
      Pupici.

Lasă un răspuns

