Tag time:Liebster Blog Award

Buna frumoaselor,

Zilele trecute draga de Andreea aka Anfreutza m-a fericit cu un tag.Asa ca m-am conformat si mi-am zis ca trebuie sa-l fac.

Asadar iata care sunt regulile:

1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag.
5.  Mergi pe pagina lor şi anunţă-i.
6. Nu da tag-ul înapoi!

Trecand la cerinta a doua sa spun cateva lucruri despre mine:

1.Imi place sa dorm muult.

2.Iubesc vara.

3.Imi iubesc la nebunie familia si as face orice sa-i stiu fericiti si protejati.

4.Daca ar fi sa aleg intre mare si munte cu siguranta as alege marea!

5.Consider ca sunt o persoana realista,intelegatoare si incerc mereu sa realizez tot ce imi propun.

6.Iubesc dulciurile in special prajiturile dar nu ma omor dupa ciocolata….

7.Imi plac persoanele care stiu sa aprecieze ceea ce au,care au plecat de jos si nu au uitat acest lucru !

8.Consider ca Dumnezeu ma iubeste, ca intotdeauna a avut grija de mine si ca mi-a dat tot ce mi-am dorit.

9.Sunt inebunita dupa cosmetice,haine,pantofi si de multe ori arunc banii pe diferite lucruri fara sa ma gandesc inainte 🙂

10.Imi plac la nebunie iesirile cu prietenii!

11.Nu imi place sa ma laud si urasc ipocrizia !

Gata, e cam greu sa spui 11 lucruri despre tine!

Andreea mi-a pus intrebarile urmatoare:

1) Ce ne poti spune in cateva cuvinte, care sa te defineasca?

Hm,sunt ambitioasa,prietenoasa,imi iubesc la nebunie familia si incerc mereu sa-mi depasesc limitele pe orice plan.

2)Preferi mancarea gatita sau mancarea de la fast  food?

Clar,mancarea gatita! Din cand in cand mai ma abat si eu pe la un fast food!

3)Ce ai prefera sa ai un copilas sau un animal de companie?

In primul rand nu se poate compara!Acum multe din voi o sa fiti socate dar am un pusti de 10 ani si nimic nu se poate compara cu bucuria de a fi mama!

4) Preferi o seara alaturi de familie sau o seara alaturi de prieteni?

Imi gasesc linistea alaturi de famile.Insa consider ca nu imi neglijez prietenii! 🙂

5) Care este hobby-ul tau?

:))) Pina acum 1 an hobby-ul meu era machiajul.Acum pot spune ca imi ocupa mai mult timp decat un hobby si face parte din viata mea. I just love it!

6) Te consideri o persoana dinamica?

Depinde de situatie.In general da!

7) Esti o fire ambitioasa?

Oh. da!Nimic nu-mi sta in cale si consider ca nimic pe lumea asta nu e imposibil!

8) Care este cea mai mare boacana pe care ai facut-o in copilarie? Dar la maturitate?

Sincera sa fiu consider ca am fost un copil cuminte tocmai de asta mi-e si greu sa dau exemple,poate cand m-am imbatat prima data? M-am imbatat din must( nu stiam ca nu mai era must  cam de-o saptamana ) am baut cam 1 litru,si a fost groaznic! :)))

La maturitate,nu am mai facut boacane, cred ca sunt destul de matura:))) sau poate fac si nu-mi dau seama?Asta-i farmecul vietii!

9)  Ce preferi sa ai : mai multe cosmetice, mai multe haine, mai multi pantofi sau multe genti?

Mai multe din de toate nu se poate? :))) Le iubesc pe toate!

10) Iti fixezi obiective pe termen lung sau preferi sa lasi totul la voia intamplarii?

Nu pot sa las totul la voia intamplarii dar nici nu-mi planific viata,mi se pare absurd.Step by step!:)

11) Iti apreciezi parintii? Preferi sa le-o spui acum sau sa regreti ca nu le-ai spus ce simti cat au fost in viata?

Imi apreciez parintii,si ei stiu acest lucru.:)

Ok…Acum intrebarile mele pentru cele pe care le voi nominaliza:

1.Care este anotimpul tau preferat si de ce?

2.Care este metoda ta de relaxare?

3.Ti-ar placea sa locuiesti in alta tara?Daca da, in care?

4.Cum vezi tu o intalnire perfecta?

5.Numeste 3 produse de makeup fara de care nu ai putea trai?

6.Care ar fi cadoul care te-ar lasa fara cuvinte?

7.Poti sa te descrii in 3 cuvinte?

8. Ultima carte citita?

9. Ce iti doresti cel mai mult in acest moment?

10.Culoarea preferata?

11. Intr-o relatie lasi si de la tine,sau esti genul care detine controlul?

Dau acest tag mai departe urmoatoarelor fete:

1. http://umbraspiridusului.blogspot.com/2012/03/nails-of-week_12.html

2.http://adinanustietot.net/

3.http://al3xmake-up.blogspot.com/

4.http://www.andazelenca.com/

5.http://makeup-drawer.blogspot.com/

6.http://www.iguanitza.com/

7.http://chocos-pretty-things.blogspot.com/

8.http://bydee-make-up.blogspot.com/

9.http://www.iuliabadita.ro/

10.http://macnetize.com/

11.http://www.special-koko.com/

Stiu ca acest tag a tot circulat prin blogosfera,poate ca multe din fetele tag-uite l-au facut deja asa ca…:)

Pina data viitoare….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Tag time:Liebster Blog Award

  1. Ral Diaconescu zice:

    Eu EU Eu,..vreau sa-l fac si eu eu eu :)))
    1.Care este anotimpul tau preferat si de ce?
    Vara…pentru ca nu pun haine multe pe mine :)))
    2.Care este metoda ta de relaxare?
    O carte buna, o tigare si un Salitos 😀
    3.Ti-ar placea sa locuiesti in alta tara?Daca da, in care?
    Mai are rost sa zic? :))) BRASIL :X
    4.Cum vezi tu o intalnire perfecta?
    Sa zbor de dimineata la Paris sa bem o cafea si seara sa fiu inapoi acasa 😀
    5.Numeste 3 produse de makeup fara de care nu ai putea trai?
    Fondul de ten, pudra si….mascara 😀
    6.Care ar fi cadoul care te-ar lasa fara cuvinte?
    Un lambourghini :)))
    7.Poti sa te descrii in 3 cuvinte?
    Nu-mi place sa ma descriu 😛
    8. Ultima carte citita?
    Citesc seria Casa Noptii 😀 i have a thing for vampires 😀
    9. Ce iti doresti cel mai mult in acest moment?
    O inghetata sau un frappe 😀
    10.Culoarea preferata?
    Hm..greu …albastru 🙂
    11. Intr-o relatie lasi si de la tine,sau esti genul care detine controlul?
    Ma consider echilibrata din acest punct de vedere 🙂

  2. Dee zice:

    Multumesc pentru tag draga mea, l-am facut deja dar intentia conteaza, nu?:*
    Si eu iubesc vara, marea, pantofii, produsele cosmetice si tot ce e frumos.
    Sa iti traiasca pustiul, sa creasca mare si sa te faca mereu mandra de el.
    Pupiciiiiii

  3. liv-love-life zice:

    Imi plac raspunsurile tale,sa iti traiasca baiatul si sa iti aduca bucurii.
    Ma bucur mult ca iti iubesti familia,rar in zilele noastre mai gasim familii unite.
    cat despre vara,genti,make-up si ambitie,cred ca ne caracterizeaza cam pe toate,nu?
    Era sa uit si Brasil si albastru ne caracterizeaza,nu?

  4. Mi-au placut raspunsurile tale. Sa iti traiasca pustiul si sa fie sanatos! Pup. PS: Sa ma luati si pe mine la Salitos 🙂

  5. Pingback: Liebster Blog Award. Amin! » Macnetize

Lasă un răspuns

