Wishlist de vara

Buna frumoaselor,

Pentru ca totdeauna mi-a placut sa citesc astfel de postari mi-am zis ca trebuie neaparat sa-mi fac si eu un wishlist.Pai ce?Eu nu sunt om? 🙂

Am atatea dorinte si sincer cateodata stau si ma gandesc daca chiar am nevoie de un anumit produs dar am un pitic acolo pe creier care imi blocheaza sinapsele si ….o iau razna.

Sa o luam cu inceputul. Primul lucru pe care mi-l doresc cu ardoare este aceasta minunatie de ceas .Plang dupa el… E deja o obsesie!!!!Michael Kors Chronograpf  rose gold….Ahhhh.

Sunt in cautarea unui nou parfum si pina acum m-au atras cele 2 de mai jos .Inclin spre Mon Jasmin Noir.L-ati incercat? 

 

Imi doresc tare mult sa testez pensulele astea de machiaj(Real Tehniques).Cred ca de cand au fost lansate tot suspin dupa ele…

Acum trecem la partea care ma doare cel mai tare!Makeup! Parca niciodata nu ai suficiente  truse de makeup nu-i asa? :)Vreau sa incerc paletele noi de la Sleek.Cele care le-ati cumparat,ce parere aveti de ele?

Chiar daca paleta de la Urban Decay mi se pare mai degraba un moft,totusi nu mi-ar strica  in  sertar langa celelalte :))))

In ultimul timp am dezvoltat o pasiune pentru pigmenti! Iar cei de la Makeup forever sunt amazing!Ii vreau pe toti!!!!

Trecand la hainute, ca si aici am probleme,imi doresc o rochie alba, lunga ,vaporoasa…Stiti voi,rochia perfecta pe care din pacate nu o gasesc in magazine! :(((

Apropo,de lucruri perfecte!Va vine sa credeti ca nu am o pereche de pantofi nude?Inca nu i-am gasit pe cei perfecti .

Deocamdata asta cuprinde wishlist-ul meu.Probabil ca voi incepe sa tai lucrurile din el pe masura ce-mi voi achizitiona lucrusoarele sau, cine stie,se va mari…

Voi ce va doriti? Aici ma refer la lucruri din acestea superficiale pentru ca trebuie sa recunoastem, fiecare dintre noi are o anumita doza de superficialitate in ea,mai mica sau mai mare… 🙂

Astept comentariile voastre si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Wishlist și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Wishlist de vara

  1. Maria zice:

    Cand gasesti pantofii nude perfecti sa ma anunti si pe mine 🙂

  2. Dee zice:

    Sper sa le bifezi pe toate:D
    Pupici

  3. Hiris zice:

    Nu mi-am mai facut nici o data o asemenea lista dar suna provocator 🙂 cred ca voi imprumuta si eu 3 lucrusoare din wish list-ul tau si anume ceasul, pensulele, parfumul,si voi mai adauga inca un parfum la fel de fresh si potrivit pentru vara,Acqua di Gioia Giorgio Armani for women

  4. liv-love-life zice:

    Interesanta lista ta,dar cam scurta(zic eu).
    Personal imi doresc sa dorm,sa ma odihnesc si sa am parte de o vacanta,trece vara pe langa mine.In rest….visez si eu la ochia aia alba…

  5. Anda Zelenca zice:

    Si eu imi doresc pensulele Real Techiniques, dar este timp…tot mi le iau eu!:))

  6. Ral Diaconescu zice:

    Nici eu nu stiu cat o sa mai treaca pana ma hotarasc sa dau o comanda pe iherb pentru pensulele astea :))
    Ceasul este superb ❤

Lasă un răspuns

