Cu gandul la vacanta…

Buna frumoaselor,

Cu toate ca mai am inca o luna si jumatate pana cand pot spune ca intru oficial in concediu nu pot sa nu ma gandesc la vacanta!

Anul asta voi merge intr-o tara draga sufletului meu( a doua mea tara) in Liban.Veti spune ce legatura am eu cu aceasta tara si pentru cele care nu ma cunosc va voi spune ca sunt casatorita cu un libanez. 🙂

Libanul este o tara micuta dar frumoasa, cu oameni minunati, aflata la tarmul Marii Mediterane.Populatia este formata dintr-un mozaic de diferite culturi si religii care se imbina perfect!Poti sa intalnesti musulmani,crestini dintre care majoritatea sunt catolici(din aceasta categorie face parte si sotul meu),protestanti si asa mai departe….Poti sa intalnesti in Liban sirieni care s-au stabilit acolo,armeni,palestinieni,sudanezi ,egipteni,in fine, o multime de popoare care au invatat sa coexiste impreuna!Un popor minunat!

O tara unde poti sa vezi diversitate,sa te distrezi cum nu ai crede (au cele mai tari cluburi-Sky bar,Buddha bar,White care la fel ca Sky este situat pe acoperisul unei cladiri impunatoare din Beirut).Acestea sunt si cluburile mele preferate asa ca abia astept concediul!!! 🙂

  

Sunt asa cum am spus un popor foarte frumos! Mai jos aveti poze cu diferite personalitati de la ei(cantareti in special) sa va faceti o idee 🙂

   

Poti face shopping  incepind din bazaruri traditionale pina la cele mai exclusiviste magazine, ai cu siguranta de unde alege si vei gasi mereu ceva pe plac!

 

Mai are rost sa vorbesc de bucatarie? Nu cred ca mai e cineva care nu a gustat macar ceva din bucataria lor traditionala! La noi in Romania sunt o gramada de restaurante libaneze si daca nu ati incercat inca bucataria lor va propun sa incercati! Cu siguranta nu veti regreta!

Asa ca daca va tin buzunarele,si cautati adrenalina si mister va recomand o excursie in Liban! Nu veti regreta!

Va las in compania unor poze pe care le-am facut in concediile trecute acolo.Am fost pusa in dificultate pentru ca am atatea poze si nu stiu din care sa aleg,asa ca m-am gandit ca cel mai bine pun acum cateva si cand ma voi intoarce din Liban voi face probabil alte articole cu poze noi!

   

Voi ce planuri de vacanta/concediu aveti?Sunt curioasa pe unde veti merge si ce veti vizita!

Astept comentariile voastre si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Travel și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Cu gandul la vacanta…

  1. Dee zice:

    Ce frumos….
    Eu as merge oriunde, vacanta sa fie ;))
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    Hey…ce micuta esti pe langa hubby al tau ;)) de ce am crezut eu ca esti foarte inalta? :)))
    Cat despre poze…sunt superbe :X
    BTW, sunt inebunita dupa haifa whebe 😀 mooor dupa cum se machiaza :D:D:D
    te pup si te asteptam cu poze din vacanta 😀

    • Alexia zice:

      Nu stiu ce ti-a dat impresia ca as fi inalta!am fost mult timp frustrata pentru ca nu am decat 1.67 pe langa my hubby care are 1.83!
      Multumesc pentru aprecieri si hei,cine nu o place pe Haifa? :)))mai aveti de asteptat pina voi merge in vacanta! :)))
      te pup draga mea!

  3. Zadin zice:

    Mulţumesc pentru pont, sper să pot ajunge şi eu acolo, în viaţa aceasta. Arată super în imaginile postate.
    Te urmăresc prin bloglovin şi aş fi onorată dacă mi-ai vizita şi tu blogul.
    http://www.zadinblog.com

  4. kokonuca zice:

    How cool 😡

    P.S. : Si eu am 1,67 si prietenul meu 1.84 :)). Mie mi se pare ca e ok…pot sa port linistita tocuri:)) pup!

  5. Ral Diaconescu zice:

    Hai ca si eu cu hubby stam bine :)) 1,80 eu…1,86 el :))))

  6. liv-love-life zice:

    Ce mult mi-a placut postarea ta despre Liban,se vede ca iti place tara asta si oamenii de acolo.
    Felicitari ca ai ajuns pana acolo si ca ai ocazia sa vezi tot ce are Lumea de oferit.

Lasă un răspuns

