La final de testare:Ivatherm

Buna frumoaselor,

A trecut aproape o luna de cand am inceput sa testez produsele Ivatherm in cadrul campaniei organizate de cei de la Trender!

Inca de la inceput am sa subliniez faptul ca sunt super multumita de aceste produse!Am scris un articol la jumatatea campaniei despre primele impresii (aici) si de atunci parerea mea a ramas neschimbata.

Sa o luam cu inceputul:

-Eu am testat crema de fata anti-ageing  si crema contur de ochi din gama Una+ un spray cu apa termala Herculane.

Dupa cum am spus sunt super multumita de crema de fata.Ei sustin ca” aceasta crema stimuleaza regenerarea epidermica prin vitalizarea celulelor stem din piele.Reduce vizibil adancimea si numarul ridurilor de pe fata si gat,creste luminozitatea tenului si reda supletea si finetea pielii mature.”

Acum puteti spune ca sufar de paranoia dar mie chiar mi se pare ca aceasta crema a avut efectul scontat la mine. Chiar a functionat! Nu mi-a sters ridurile de pe fata dar a facut minuni in sensul ca tenul meu chiar arata mai odihnit si mai putin ridat 🙂

Crema contur ochi este descrisa de producatori exact la fel numai ca in loc de ridurile adanci  reduce”laba gastii”! Singurul regret pe care il am este cantitatea mica a acestei creme,respectiv 15 ml.Ambalajul ambelor recipiente este foarte elegant si se vede atentia producatorilor la detalii.

Simt ca imi lasa pielea hidratata fara sa lase la suprafata pielii acea pelicula uleioasa(pe caldurile astea la tenul meu mixt ar fi o tragedie).

Sprayul cu apa termala a fost revelatia lunii iunie!Am fost la piscina si am cam exagerat cu soarele!Asa ca m-am ales cu niste arsuri solare nu tocmai placute!Mi-a calmat pielea si chiar a grabit vindecarea acesteia.Il consider un aliat impotriva caldurilor excesive si il voi cumpara cu siguranta in momentul cand se va termina.

Am recomandat cu caldura produsele Ivatherm tuturor clientelor mele(intre timp mi-am cumparat si lotiunea micelara si le demachez si tonific pielea fara efort) si prietenelor mele 🙂

-Prietena mea Livia a testat crema Aquafil light si lotiunea micelara+ un spray cu apa termala Herculane.Mai jos veti citi impresiile ei legate de aceste produse:

                 Draga mea,
 
 
  trebuie sa iti multumesc ca te-ai gandit sa imparti cu mine „experienta Ivatherm”.
Stiu ca si tu,la fel ca mine esti preocupata sa gasesti produse care sa ingrijeasca tenul,dar sa ii confere si sanatate.
Am primit cu placere coletul de la tine cu produsele de la Ivatherm si trebuie sa iti spun ca mi-ai facut un cadou minunat.
Folosesc de vreo doi ani Spray-ul cu Apa termala de Herculane si in vara asta am avut nevoie zilnic de racoarea pe care mi-o da acest spray,ma simt minunat cand il folosesc pe caldura si este foarte placut pentru piele.
Lotiunea micelara este si ea o minune,curata foarte bine machiajul,dar e asa de usoara si blanda pentru piele,incat la cateva minute dupa ce o folosesc nu simt ca mi-ar incarca tenul,imi lasa pielea perfect curata,ii permite sa respire,o sa folosesc SIGUR in continuare acest produs.
Apoi a fost Crema Aquafil Light pentru ten sensibil,normal si mixt…asa cum scrie si in prospect,nu este o crema obisnuita,mai degraba este un pahar cu apa racoritoare pentru ten.Este foarte usoara si prietenoasa cu tenul,nu il incarca,parca respira fata mea,si totusi suntem in plina vara si transpir,dar nu simt crema pe piele,iar asta e un lucru bun,pentru ca am folosit cu toate creme care pe caldura parca se scurg de pe fata.O folosesc si ca baza pentru machiaj,dar o aplic si singura in zilele cand vreau doar sa ma plimb sau sa ma relaxez.
Sa stii ca si iubitul meu imi cere seara sa ii curat si lui fata cu lotiunea micelara si sa ii pulverizez apa termala pe fata,a trebuit sa ii explic ce face fiecare  produs in parte si din acea zi a devenit ritual pentru noi-ma demachez eu si apoi ii curat si lui tenul:"> blushing
Daca lui ii place-de ce nu?
Pe scurt,cred ca Ivatherm va ramane gama mea de produse zilnice pentru ca ma simt prea bine de cand le folosesc.
inca o data…multumesc.:-* kiss

Dupa cum vedeti noi suntem incantate si multumite de produsele din gama Ivatherm iar eu tin inca o data sa multumesc celor de la Ivatherm pentru produsele minunate pe care le produc si celor de la Trender pentru ca am fost acceptata in aceasta campanie!

Voi ati incercat produsele Ivatherm?Ce parere v-au facut?Astept comentariile voastre si….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La final de testare:Ivatherm

  1. Ral Diaconescu zice:

    Ma bucur scumpa ca ti-au placut :*

  2. Dee zice:

    Sa le folositi cu placere in continuare. Si eu am fost incantata de produsele mele 🙂
    Pupici

  3. Sa le folosesti cu placere in continuare! Eu folosesc apa termala si e ok.

Lasă un răspuns

