Favoritele lunii iunie

Buna frumoaselor,

Uite ca a mai trecut inca o luna! A venit si caldura,apetitul nostru pentru munca s-a diminuat considerabil, ne dorim un concediu relaxant departe de nebunia orasului….Parca de aceea se justifica si lipsa mea din blogosfera.Prefer sa mai trag chiulul de cate ori am ocazia de la job si sa ma relaxez la o piscina!Stiu ca ma intelegeti!

Ehhh,visez si eu,pentru ca vacanta mea o sa vina tocmai la sfarsitul lui august dar si atunci sa vezi! cine o sa fie mai relaxata ca mine? :)))

Acum trecand la ale noastre,sa enumeram preferatele lunii care s-a incheiat.Intr-o ordine aleatorie voi incepe sa le enumar:

-Crema de fata anti-ageing Una Ivatherm.Dupa cum v-am povestit aici am participat la campania Ivatherm organizata de cei de la Trender si am avut ocazia sa testez aceasta crema.E minunata! atat pot spune deocamdata,daca veti fii pe faza in curand am sa postez parerea mea finala legata de folosirea acestor produse.

-Crema contur ochi din aceaasi gama de la Ivatherm.Si-a facut datoria cel putin in cazul meu si urmeaza si la ea review-ul final in curand.Oricum recomand aceste produse tuturor celor care vor sa le incerce.Sunt  minunate!

-Spray-ul cu apa termala de la Ivatherm.Saracul chiar si-a facut datoria!In primul rand m-a ajutat pentru a-mi diminua niste arsuri solare pe care le-am dobandit .Nu credeam ca un spray cu apa termala poate sa faca asa ceva!Nu ma despart de el,sta cuminte in geanta si ma ajuta sa ma reimprospatez de cate ori am nevoie.Cu siguranta il voi cumpara cand se va termina( si nu mai e mult pina atunci 😦  ) pentru ca e un produs extraordinar.

-Masca pentru par vopsit de la Syoss.Eu cred (acum nu stiu daca e doar parerea mea) ca e o masca de par decenta din punct de vedere al calitatii si al pretului si isi face treaba.Pina acum sunt multumita de ea.

-Acum trecem la noua mea pasiune: Gelul de dus Balea young cu aroma de mango si vanilie!I’m in love!!!! Atat de mult imi place cum miroase si consistenta lui,incat cred ca-mi voi face provizii cu acest gel.Mai ales ca e editie limitata!!!

-Tot de la Balea am folosit si untul de corp cu aroma de cocos.Miroase si el divin!

-Trecand la produsele de makeup am ramas fidela B.B Cream-ului de la Garnier.Mai am putin din tub si vreau sa vad ,pentru ca stiu ca exista cat de buna este si varianta pentru ten mixt.Mai ales ca eu am acest tip de ten.

-Folosesc cu placere bronzer-ul de la Elf,chiar daca a costat doar 8 lei,e super bun.Ambalajul lasa de dorit dar el,ca si produs, isi face datoria!

-Rujul si paleta de makeup de la Mua!!! A big fan here,si cu siguranta le voi recumpara!In love!

-Lipsmaker-ul cu aroma de Cola.Si el sta cuminte in geanta si ma ajuta sa-mi tin buzele hidratate de cate ori am nevoie!

-In materie de oje luna trecuta am purtat 2 saptamini la rand oja S-he, dupe-ul dupa Chanel peridot.O ador si sunt fericita ca am apucat si eu un exemplar din aceasta oja! :)))

Luna iunie pentru mine,a fost o luna interesanta cu multe achizitii,care mi-au placut la nebunie si pe care le voi folosi tot timpul cu placere.

Voi ce ati folosit cu precadere luna trecuta?Ceva interesant?

Astept comentariile voastre si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Favoritele lunii iunie

  1. Dee zice:

    Ufff… eu suspin dupa rujurile MUA ;))
    Sa le folosesti cu placere in continuare
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    Balsamul cu cola cred ca este cel mai folosit produs al meu din luna Iunie. 😛
    Va ca tu ai dat iama in DM :)))
    te puuuup

    • Alexia zice:

      Da,stiu !balsamul de buze e cel mai tare dintre toate pe care le-am incercat pina acum! 🙂
      Stii ca nu ma pot abtine cand e vorba de cumparaturi! :)))
      te pup

  3. cred ca GELUL de dus miroase delicioss 🙂

    SandraB.ro

  4. beautifullm zice:

    Am avut si eu bronzer-ul de la elf si mi-a placut foarte mult. Sa le folosesti cu placere in continuare!pupici

  5. Mariana zice:

    Spray,bronzer si unturi Balea si eu am si imi plac mult;.sa le folosesti cu mare drag!

  6. Alexia zice:

    Multumesc mult! sunt intr-adevar produse foarte bune!
    te pup

  7. liv-love-life zice:

    Am folosit mereu produsele Ivatherm cu muuulta placere si incredere.Sunt incantata de cum imi racoreste fata si decolteul acel Spray cu apa termala,iar Apa micelara tot de la Ivatherm e cel mai bun tratament pentru demachiat sau doar pentru a curata tenul dupa o zi incarcata.

  8. Alexia zice:

    Ma bucur Liv!asa-i sunt foarte tari! 🙂
    te pup

Lasă un răspuns

