Shopping time: DM :)

Buna frumoaselor,

Azi am sa va arat ce mi am luat din DM zilele trecute.Cu toate ca avem mai multe magazine DM la noi in oras cam rar intru in ele.Dar si cand intru….intru cu folos :)))

De data aceasta urmaream sa vad daca nu cumva au aparut si la noi standuri cu produse Essence (ma gandesc ca poate vor aparea in DM) dar ca de obicei Timisoara e codasa…

Asa ca am inhatat gelul de dus Balea young cu aroma de mango si vanilie(chiar recomand sa-l incercati,miroase divin! ) si aproape de iesire cand ma pregateam sa platesc am Vazut-o.OJA!!! Dupe-ul dupa oja Chanel Peridot.Da,stiti deja despre ce e vorba!Despre oja S.HE in nuanta Wow!-Farben.O ador!!!!

Pai,acum spuneti si voi…Puteam sa plec eu nepasatoare din DM fara oja?Adica eu sa nu fiu in randul lumii?Adica eu sa nu am o oja chiar daca e doar o „replica” dupa cea mai ravnita nuanta a unei oje din lume???? :)))

Si oja cam asa arata 🙂

Vreau doar sa va spun ca sta excelent la capitolul rezistenta (mie mi-a rezistat 6 zile lejer,in conditiile in care am spalat,si am smotruit prin casa),fara topcoat.

Ce parere aveti? Va place?

Astept comentariile voastre si …

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în DM, NOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Shopping time: DM :)

  1. Dee zice:

    Am si eu acest gel de dus, are o aroma de vis …..vreau si lotiunea de corp ;))
    Oja este superba, am rugat si eu o prietena din Germania sa-mi trimita o nuanta asemanatoare de la Essece – de abia astept sa o am:D
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    OMG cum este oja…data viitoare cand ajung DM sigur o iau 😀

  3. Alexia zice:

    Sper sa o gasesti!!! e minunata! :)))
    te pup draga mea

  4. CrazycocO zice:

    Cat a fost oja?

  5. liv-love-life zice:

    Asta DA oja.arata bine,rezista mult …si am spus…?Arata foarte bine…..

Lasă un răspuns

