OOTD and makeup

Buna frumoaselor,

Stiu ca de mult n-am mai postat un machiaj pe blog si am spus ca trebuie sa fac acest lucru asa ca..here goes nothing…! 🙂

Inca de la inceput vreau sa va atentionez ca persoanele sensibile si femeile insarcinate sunt rugate sa evite contactul vizual cu pozele deoarece este posibil sa li se faca rau din cauza fruntii si nasului meu arse de soare! :))))

So,this is it!Stiti ca nu-mi place sa mi se faca poze si asta se vede ,poate ca in timp ma voi obisnui ,sau nu…

Daca intereseaza pe cineva,machiajul e realizat cu paleta de la MUA ,rujul este MUA,rochia este En vogue, bratara Meli-Melo,clutch-ul este de pe Ebay si arsurile solare de la piscina :))).

Ce ziceti ,va place?Astept comentariile voastre si….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD, OOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la OOTD and makeup

  1. Dee zice:

    Imi place, place, placeeee 🙂
    Si makeup-ul si outfit-ul, daaar salivez dupa clutch :))))
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    Deci ultima poza..este preferata mea 😀 arati ca o diva :”>

  3. liv-love-life zice:

    Uauu….imi place rujul tau,,,e o culoare care ti se potriveste cu buzele.Iti sta foarte bine cu parul strans.Imi place cum te-ai imbracat….Salutam noua achizitie-clutch-ul bleu.
    Am observat ca acorzi atentie machiajului ochilor si sprancenelor,felicitari,faci treaba buna.
    Pozele au iesit foarte bine,stai linistita.

Lasă un răspuns

