Prima impresie despre Ivatherm

Buna frumoaselor,

Deja a trecut o saptamana de cand folosesc produsele Ivatherm primite spre testare in cadrul campaniei Trender „Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta?”.

Asa ca a venit timpul sa impart cu voi primele mele impresii! :)))

Dupa cum stiti eu mi-am ales crema anti-aging de fata din gama Una,si crema contur pentru ochi din aceeasi gama.Pe langa ele si eu si prietena mea cu care am ales sa particip in aceasta campanie am primit cate un spray cu apa termala Herculane.

Ce pot spune despre produse: In primul rand crema de fata arata divin.Are un ambalaj foarte elegant,putin mat.Are o pompita care este de mare ajutor ,dozarea fiind extrem de usoara.Are un parfum usor,foarte placut,consistenta deasemenea este foarte usoara,inlesnind patrunderea usoara in piele.Iti lasa o senzatie placuta,nu formeaza pelicula  aceea grasa la suprafata pielii.Poate fi folosita cu usurinta ca baza de machiaj.

Crema de ochi la fel,este extrem de usor de folosit,vine si ea insotita de pompita usurandu-ti munca.Aceasta spre deosebire de cea de fata nu are parfum,dar are aceeasi consistenta.Este atat de micuta,are decat 15 ml si sunt foarte atenta cand dozez cantitatea sa nu o risipesc degeaba 🙂

Ah, si sa va spun si despre spray-ul cu apa termala.Am fost zilele trecute la piscina si binenteles ca am vrut sa iau tot soarele cu mine.Glumesc,am uitat sa insist cu crema pe nas si frunte si binenteles ca in aceste portiuni m-am ars mai tare!Aveam un nas rosu ca al lui Rudolph.:))) Mi-am pulverizat de cateva ori apa termala si va spun sincer ca roseata a inceput sa dispara.Sper sa nu ma trezesc cu nasul decojit acum :)))

Voi astepta sa treaca perioada aceasta de o luna si la final va voi spune si parerea mea finala.Pina acum insa ma declar fan infocat produselor Ivatherm. 🙂

Voi ati folosit produse Ivatherm?ce parere v-au lasat?

Pana data viitoare …

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Prima impresie despre Ivatherm

  1. Ral Diaconescu zice:

    Apa termala ma incanta. Cred ca o iau :))

  2. liv-love-life zice:

    Folosesc produse Ivatherm si mereu am fost multumita de ele.de cand a venit vara nu ma despart de Sprayul cu apa termala,imi place foarte mult cum racoreste fata si gatul,e minunat pe canicula asta.

Lasă un răspuns

