Am spus Da,provocarii Ivatherm !

Buna frumoaselor,

Dupa cum stiti de pe pagina de facebook,ma aflu printre cele 100 de bloggerite norocoase alese de cei de la Trender in frunte cu Trenderita Cristina, care vom incerca produsele Ivatherm.

Ivatherm isi propune sa ne invite intr-o calatorie minunata alaturi de o femeie speciala din viata noastra asa ca am primit spre testare 6 produse(3 pentru noi bloggeritele si 3 pentru femeile speciale ).Eu am ales ca „partner in crime” in aceasta campanie o femeie cu adevarat speciala:prietena mea cea mai buna cu care impart bucuriile cat si momentele mai neplacute ale vietii, de 20 de ani!!! 🙂

Eu am ales sa testez crema de fata si crema contur pentru ochi din gama Una iar pentru my friend am ales crema Aquafil light si lotiunea micelara.Pe langa aceste produse fiecare am mai primit cate un spray cu apa termala care incape perfect in geanta mai ales pe caldurile astea:) Un puf si esti revigorata :))

Pentru mine personal,Ivatherm inseama respect fata de pielea ta,inseamna mai mult decat un brand de produse dermatocosmetice.It’s a way of life!Ma bucur ca suntem atatea implicate in aceasta campanie(200 de femei speciale:) ) si sunt curioasa ce inseamna frumusetea si ingrijirea pentru ele!

Asa ca sunt tare fericita si abia astept sa le incerc pe parcusul perioadei de testare!

Voi ati incercat produsele de la Ivatherm? Ce parere aveti despre ele?

Astept comentariile voastre si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Am spus Da,provocarii Ivatherm !

  1. Ral Diaconescu zice:

    Eu nu am incercat produsele Ivatherm si abia astept sa aflu parerea ta despre ele :*:*:*

  2. Dee zice:

    Sa le folosesti cu placere. Eu am avut incredere in acest brand din prima clipa.
    Pupici

  3. Alexia zice:

    Multumesc! si tie la fel! :)))Si eu am incredere in ei !
    te pup

  4. studenta zice:

    Sa le folosesti cu mare drag! Sa revii neaparat cu impresii!

  5. liv-love-life zice:

    Am folosit Lotiunea Micelara si Spray-ul cu apa termala,amandoua sunt extraordinare,sunt lejere si am impresia ca imi fac ziua mai usoara cand le folosesc.Mai ales acum,vara apa termala e minunata pentru piele.
    pupici.

Lasă un răspuns

