I love MUA lipstick !!!

Image

Buna frumoaselor,

Dupa cum v-ati dat seama din titlu azi am sa va vorbesc despre minunatiile de rujuri de la MUA.Am vazut ca in ultimul timp o multime de bloggerite lauda aceste produse si mi-am spus sa le incerc si eu.

Inca de la inceput vreau sa spun ca produsele lor sunt AMAZING!!!! 

Am plasat comanda pe siteul muastore.co.uk si pentru ca am avut cumparaturi mai mari de 4 lire am primit gratuit paleta cu 12 farduri numita 12 Shade Glamour Days! Transportul a costat 4.95 lire.Facand un  mic calcul reiese ca,cu aproximativ 55 de Lei am luat o paleta cu 12 nuante extraordinare si 5 rujuri!How cool is that????

A durat o saptamana fix de cand am plasat comanda si pina am pus mana efectiv pe produse!Dar nu regret ca s-au lasat asteptate! Rujurile sunt extraordinare,au o consistenta si rezista atat de mult pe buze ca nu ai spune ca au costat doar 1 lira! Se pot lua oricand la intrecere cu orice ruj high-end si vor castiga! 🙂 Un singur minus as putea gasi: rujurile nu au toate denumiri.De exemplu am nuanta Nectar si nuanta nr. 13.

Culorile paletei sunt super pigmentate! In curand am sa postez si un machiaj cu aceasta paleta asa ca fiti pe faza :))))

Voi ati comandat de pe muastore?Detineti produse MUA?

Astept comentariile voastre! si….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în MUA și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la I love MUA lipstick !!!

  1. Ral Diaconescu zice:

    pe mine ma bate gandul sa incerc rujurile. paletute nu are rost sa mai iau pentru ca la cate am de l sleek, sigur nu voi reusi sa le termin nici macar pe alea :)) dar rujuri..niciodata nu sunt de ajuns :))
    abia astept sa mai vad un machiaj facut de tine draga mea :*

    • Alexia zice:

      Asa-i,niciodata nu poti avea prea multe rujuri :)))Paleta o primesti gratis la cumparaturi mai mari de 4 lire(sau poate ca eu am prins oferta asta? )
      Soon am sa postez si un machiaj :)))
      te pup !

  2. Dee zice:

    Ce frumoase sunt. Si eu vreau sa dau o comanda pt ca imi fac cu ochiul atat de multe produse…;))
    Sa le folosesti cu placere.
    Pupici

  3. Si eu am prins oferta cu paleta bonus, la cumparaturi de peste patru lire. nu am folosit-o inca, insa despre rujuri pot spune ca-s foarte tari! Mie imi pare rau ca nu mi-am luat decat doua, sunt fantastice. Sa le folosesti cu drag si cu placere pe toate! Pupici!

  4. Maria zice:

    I’m soooooo placing an order! 2, 3 si 4 sunt preferatele mele, sa le folosesti cu mare drag!

  5. Alexia zice:

    Multumesc! :))) sunt supeeer!!!
    te pup

  6. Narcisa zice:

    Ufffff……daca am facut comanda pe 07.06, ar fi oare cazul sa ma panichez ca nu mi-a ajuns pana azi? Prostii, ca deja m-am panicat, le-am si trimis doua e-mailuri la care n-am primit inca raspuns…nici coletul nu poate fi urmarit…what to do?

    • Alexia zice:

      Hm…A trecut deja cam mult timp…La ei pe site scrie ca un lot(pachet) nu a fost declarat pierdut cel putin pentru coletele pentru Europa decat dupa 20 zile lucratoare!Eu zic sa mai astepti cu toate ca nici eu nu as rezista atata timp si daca nici dupa 20 de zile lucratoare nu s-a intamp0lat nimic sa le trimiti un e-mail si sa le ceri ori banii inapoi ori retrimiterea coletului.
      Anunta-ma cand iti sosesc,chiar m-ai facut curioasa…Succes! 🙂
      te pup

      • Narcisa zice:

        20 de zile lucratoare se implinesc miercuri; sper ca atunci sa-mi bage cineva in seama e-mailul, nu ca pana acum. Te tin la curent! Multumesc. Weekend frumos!

  7. Narcisa zice:

    Victorie!!

    „Good afternoon
    I have sent a request to the warehouse for this package to be re-sent
    to you.
    Thank you for your patience.”

    zice MUA.
    Acuma sa speram ca acest al doilea colet isi va gasi drumul spre mine cat mai rapid 🙂

    • Alexia zice:

      Oooo,super!!! :)))
      asa mai merge!acum mai ai de asteptat putin…ce ti-ai comandat????

      • Narcisa zice:

        Rujurile 5, 11, 12; ojele 1, 5, 10 (oare cum am reusit sa ma opresc la 3?), primerele de fata si de ochi (na, le testez si pe astea…); Mosaic bronzers / blusher because I am a sucker for contouring 😉 si primesc cado aceeasi Glamour Days. Abia astept.

  8. Alexia zice:

    wow!!!! ti-ai luat ceva,nu gluma!!!mai ai putin de asteptat..sa le testezi si sa le folosesti cu placere 🙂
    te pup

Lasă un răspuns

