Ce crede barbatul????

Buna frumoaselor,

Am vazut aceasta postare la Antonia aka Macnetize si dupa ce am ras copios de raspunsurile consortului ei ,mi-am spus ca trebuie neaparat sa fac aceasta postare,si de ce nu,sa o dau mai departe sub forma de tag tuturor celor care doresc sa o preia. 🙂

Ce trebuie sa faceti:Luati consortul ,il obligati sa se uite la poza de pe desktop, si notati raspunsurile lui la intrebarea:Ce crezi ca reprezinta obiectele din poza?

Acestea sunt produsele si iata ce a raspuns my hubby 🙂 Va rog sa intelegeti ca my hubby e strain asa ca raspunsurile lui si reactiile au fost de neegalat!

1. Nu stiu ,arata ca aparatul electric de ras.Sau ceva de masaj?

2.De ala de ochi.Scoate parul de la ochi( genele) :))))

3.Nu stiu ce-i asta!Un model nou de vibrator??? Privire intrebatoare….

4.Maturica de sprincene! (a stiut sa zica sprancene ) 🙂

5.Ceva burete absorbant pentru lacrimi.Are forma de lacrima!!!!

Va provoc sa le aratati sotilor/iubitilor aceasta poza si sa vedeti ce vor raspunde! Va garantez un ras pe cinste.

Astept sa-mi spuneti ce au raspuns jumatatile voastre!Pina atunci…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ce crede barbatul????

  1. Dee zice:

    :))))))))) Ce tareeeee. Maturica de sprancene. Foarte originale raspunsurile :)))
    Il pun si eu pe al meu sa raspunda :))))
    Pupici

  2. Imi imaginez privirea ta la primirea raspunsurilor! Am ras cu mare pofta, brilliant! Sunt tare draguti baietii astia 😀

  3. Ral Diaconescu zice:

    Nu stiu daca le-ai vazut pe fb pe ale mele…dar…here it is 😀
    1. foehn
    2. d-aia de taiat gene
    3. d-ala de carliontzat
    4. periutza de… mi-e frica sa ma gandesc unde perii cu ea
    5. ou de pashte
    =)))

  4. Alexia zice:

    Super tare!!! cel putin al tau a spus de carliontat si nu vibrator!Oul de Paste !!!!Genial! :))))
    te pup draga mea si sa ne traiasca baietii!

  5. liv-love-life zice:

    Sunt tare haiosi barbatii astia.Sa ne traiasca!!!

  6. de curiozitate o sa-l rog si eu pe-al meu sa raspunda, dar chestia cea mai grava e ca exista si femei care nu stiu (vezi o colega de-a mea) 😐

Lasă un răspuns

