My precious!!!!!! :))))

Buna frumoaselor,

Azi vreau sa va arat rapid ultima achizitie.Am vazut acest clutch in wishlit-ul unei bloggerite.Nu imi aduc aminte acum la cine am vazut(imi cer scuze).Important este ca mi-a  placut mult.Ea avea si un link catre un site pe care acest cluctch costa cam 25 $.

Am oftat ca si ea de altfel, si mi-am vazut de treburi pina intr-o zi cand stateam pe Ebay (unul din site-urile mele preferate :))) si L-am vazut!!!! CLUTCHUL!!!! Am zis ca e un semn si ca trebuia sa fie al meu! :)))

Binenteles ca am facut si o mega economie platind pe el doar 6 $ si am avut si transport gratuit .Am stat mai rau cu nervii asteptand sa vina dar cam in 3 saptamani a ajuns.

Stiu deja ca o sa fie piesa mea de rezistenta a acestei veri!Cand am sa mai fac poze gen OOTD am sa-l includ si pe el! My new love!!!

Ce parere aveti? Va place?

Later edit:Chiar ieri am vazut ca” surioara” mea Antonia aka Macnetize e fericita posesoare a unui clutch identic! :))) How cool is that?

Astept comentariile voastre si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Haul și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la My precious!!!!!! :))))

  1. Ral Diaconescu zice:

    awww….este superb. :X

  2. Dee zice:

    Deci este superbbbbbb. Si eu vreauuuu :))
    Il pun pe wishlist, musai si neaparat :))
    Pupici

  3. Sa-l porti cu placere! E super!

  4. Uuuuh, ce frumusete! Sa stii ca-mi place mai mult culoarea asta, nu cred ca e de la blit, asa-i? E foarte, foarte frumos si abia astept sa-l vad in OOTD 😀 Si l-ai luat la un pret super bun. Sa-l folosesti cu drag, e superb! :*

  5. Alexia zice:

    da,asta-i culoarea lui naturala :)))) baby blue l-am botezat :)))Multumesc mult ,si al tau e superbisim!
    te pup draga mea!

  6. liv-love-life zice:

    Ce frumos e!!sa iti traiasca !!te bucuri mult pentru ca e al tau,deci ne bucuram si noi cu tine.
    Felicitari.are o culoare simpatica,iar pretul e si mai simpatic.

  7. Ce dragut e! Sa il porti cu placere!

Lasă un răspuns

