Favoritele lunii mai

Buna frumoaselor,

Am uitat cu desavarsire ca trebuia sa fac aceasta postare! Asa ca repejor o sa trec in revista produsele pe care le-am folosit in luna ce-a trecut.Stiu ca unele le-ati mai vazut si lunile trecute.

La capitolul ingrijire am folosit aceleasi produse: lotiunea de corp de la Nivea,gelul pentru curatirea  fetei cu efect antimicrobian de la Gerovital,crema exfolianta de la Bioten,keratina lichida de la Anian,crema anticelulitica de la Elmiplant….

In materie de beauty am folosit urmatoarele:

  • Crema nuantatoare B.B de la Garnier -stiti deja cat de mult imi place 🙂
  • Conceler-ul de la Mac-in sfarsit fiind putin mai bronzata il poti folosi fara griji.
  • O trusa de farduri no name pe care am primit-o cadou la revista CSID din luna aprilie cred…In prima instanta am crezut ca nu-i buna de nimic insa cu un primer inainte culorile chiar se vad si nici nu se strang in pliu.e ok.
  • Din categoria Elf,am folosit kit-ul de sprancene (review aici),blush-ul in nuanta Pink pasion(cel mai turbat roz pe care l-am vazut in viata mea,in poza nu se vede,dar blenduit bine e ok),bronzer-ul in nuanta Cool bronzer folosit pentru conturare.
  • Pudra translucida de la Cover girl-o ador mai ales ca in acesta perioada fata mea prinde luciul aferent caldurii .Am folosit-o impreuna cu un mini kabuki brush de la Sephora.
  • Creionul jumbo NYX nuanta Milk.Il ador si am sa-l recumpar de fiecare data.
  • Eyeliner gel-ul de la Essence.Extraordinar!!!! Il folosesc si pe clientele mele si toate sunt incantate.Produsul minune!!!
  • Mascara de la Rimmel London -Scandal eyes.O mascara bunicica,nu extraordinara…. 🙂
  • Rujul de la Farmasi True Colour nr. 16. Un ruj super!

Cam astea ar fi produsele pe care le-am folosit in luna mai.Nu prea mi-am mai cumparat cosmetice pentru ca m-am ambitonat sa vad cat rezist fara sa-mi iau ceva.Sa va spun drept  nu am rezistat prea mult (mi-am luat niste rujuri de la MUA o minunatie,am sa vi le arat curand) :)))) .Dupa ce am facut pozele mi-am dat seama ca nu am pozat si  niste oje dar daca sunteti cititoare fidele stiti cam ce am folosit luna trecuta pe unghiute.

Voi ce ati folosit luna trecuta? Astept comentariile voastre si….

Va puupa,

Alexia


Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Favoritele lunii mai

  1. Ral Diaconescu zice:

    Pe mine vremea urata nu prea m-a inspirat sa ma machiez…asa ca , mai in fiecare zi am folosit doar eyeliner sau creioane colorate :))

  2. Dee zice:

    Eyelinerul Essence este intr-adevar un produs minune 😀
    Am achizitionat si eu BB creamul si imi place iar la Milk visez……..;))
    Pupici si sa le folosesti cu placere in continuare

    • Alexia zice:

      Nu-i asa????Sunt inebunita dupa eyelierul Essence! Si clientele mele la fel… 🙂
      Eu am luat Milk-ul printr-o minune….nici acum nu=mi vine sa cred ca l-am gasit si il folosesc cumpatat!:)))
      Te pup draga mea!

  3. kaiyoaino zice:

    Am si eu trusa de farduri. Ai dreptate, e buna cu un primer. In plus culorile sunt foarte pigmentate si nu e mare efort, pentru ca eu foloseam oricum un primer.

  4. liv-love-life zice:

    Ma bucur ca ai ramas fidela lui BB Cream,si mie imi place.

  5. Alexia zice:

    Da! fidela pina se va termina si o voi recumpara! 😉
    Te pup

Lasă un răspuns

