NOTD:Failed or what?

Buna frumoaselor,

Astazi vreau sa va arat doua manichiuri pe care le-am executat saptamanile trecute si vreau sa stiu si parerea voastra:le pot declara failed sau nu?

Nu eram sigura daca ar trebui sa le postez dar am zis… why not?

Prima manichiura pe care am incercat-o este realizata cu un lac matifiant de la Essence.Am incercat sa las prima jumatate din unghie lucioasa,aplicand putina banda adeziva iar pe restul unghiei am dat cu lacul matifiant.

A doua manichiura este realizata prin tehnica buretelului.Nu stiu daca a iesit ok sau nu…Avand in vedere ca e prima data cand incerc asa ceva…. 🙂

Ce parere aveti?Pe care ar trebui sa o mai exersez si sa v-o arat in toata splendoarea?

Astept comentariile voastre!

Pina atunci ….

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la NOTD:Failed or what?

  1. Ral Diaconescu zice:

    Mi-am luat si eu lacul matifiant de la ELF si mi-am dat seama ca nu e de mine asa ceva :)) Daca nu imi lucesc unghiutele..nu ma pot uita la ele :))
    A 2-a manichiura imi place foarte mult. Ai ales niste nuante super 🙂

  2. Dee zice:

    Imi plac amandoua in egala masura. Le-as purta fara sa stau pe ganduri 😀
    Pupici

  3. Georgiana zice:

    clar trebuie sa mai exersezi

  4. beautifullm zice:

    Imi place mult a doua manichiura,nuantele sunt superbe!

  5. Maria zice:

    Imi place mult prima manichiura, dar cred ca ceva tot nu e ok la ea, se vede prea tare dunga aia de demarcatie. Nu stiu care e secretul, ma tenta si pe mine sa-mi fac stilul ala numai ca nu am lac matifiant, insa in pozele pe care le-am vazut eu pe net arata putin altfel, probabil erau editate. Oricum, daca o mai faci pe prima, mai posteaz-o, mi se pare super sic.

    • Alexia zice:

      :)))) Si mie mi-a placut la nebunie prima data cand am vazut-o cred ca tot pe net.Stiu unde este problema,lacul matifiant pe care eu il am de la Essence nu este extraordinar si am cam insistat cu aplicarea lui(cam 3 straturi) :).De aceea se vede ciudat linia de demarcare intre cele 2 straturi.Am sa caut un lac matifiant mai bun si am sa mai incerc.
      te pup

  6. liv-love-life zice:

    Imi place la nebunie cu ce idei noi vii.Mie personal imi plac amandoua manichiurila si culorile dar si tehnicile.
    Am si eu zile in care imi reuseste o manichiura si o admir non-stop.
    Astept noi idei fantezie.

  7. Alexia zice:

    ok! S-a notat :))) Am sa mai incerc si alte tehnici!
    Te pup

  8. Claudia zice:

    Hey, lacul matifiant de la Flormar e super bun! Eu zic ca poti sa-l folosesti cu incredere. Foarte tari unghiutele 😡

Lasă un răspuns

