Review: Kit pentru conturarea sprancenelor de la Elf

Buna frumoaselor,

Azi am sa va vorbesc despre kit-ul de sprancene de la Elf.

Am profitat de o promotie pe care au avut-o cei de la Elf si mi-am achizitionat 2 kit-uri de sprancene de la ei.Asa usor-usor imi maresc colectia de produse pentru makeup. 🙂

Eu mi-am ales nuantele light si medium in prima instanta dar pentru ca am fost multumita de ele mi-am dat comandat si celelalte 2 nuante(ash si dark).

Kit-urile vin insotite de o pensula cu 2 capete.La un capat pensula este normala si la celalalt este angled.Nu am folosit foarte mult aceste pensule deoarece am pensula mea de incredere angled pe care o folosesc special pentru asa ceva asa ca nu pot sa va spun prea multe despre pensule.

Am avut pina acum ocazia sa incerc kitul de la Sleek si pe acesta si nu vad absolut nici o diferenta intre ele.(in afara de cea legata de pret).Ambele fac exact acelasi lucru.

Acum sa va spun cum folosesc eu acest kit.Iau cu pensula angled partea cu ceara,o aplic pe mana,iau dupa aceea cu pensula fard,o amestec pe mana cu ceara si obtin culoarea pe care o aplic pe sprancene.Acest truc l-am invatat la cursuri 😉 Mai jos aveti pozele cu sprancenele mele normale (ma simt ciudat sa-mi expun sprancenele asa,mai ales ca toata lumea mi-a laudat produsul finit 🙂  ) si rezultatul final.Pozele nu-s cele mai concludente si nici nu-s pensata :))) 

 

Imi place ca sta la locul lui pe sprancene toata ziua si nu ai nevoie de retusuri.Din parte mea primeste un mare”Da” si personal cred ca e unul dintre produsele super de la Elf.

Voi l-ati incercat?Ce parere v-a facut?

Astept comentariile voastre.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în ELF, Review și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Review: Kit pentru conturarea sprancenelor de la Elf

  1. Dee zice:

    Wow, arata super produsul finit ;))
    La urmatoarea oferta cu transport gratuit cred ca voi achizitiona si eu acest kit .
    Pupici

  2. Ral Diaconescu zice:

    🙂 eu eu eu eu ti-am laudat sprancenele 😀
    eu folosesc kitul de la Sleek. Sunt foarte multumita de el. Insa eu nu folosesc ceara. Am impresia ca imi incarca rau de tot fata. fardul este suficient pentru mine 🙂
    puup

  3. Arata super sprancenele!

  4. liv-love-life zice:

    E adevarat,te pricepi la conturarea sprancenelor,bine ca ne-ai invatat”trucul”acela cu amestecarea celor doua componente(ceara+culoare)

  5. Alexandra zice:

    Eu nu stiu ce nuanta mi se potriveste, vreau s ail incerc si eu! 😦

    • Alexia zice:

      hmmm,tu esti saten inchis…ai putea sa mergi pe varianta medium…oscilez intre medium si dark.sa stii ca dark nu e chiar asa inchis!
      pupici dulci, draga mea!

Lasă un răspuns

