Review Sleek pout paints

Buna frumoaselor,

Vreau sa va vorbesc azi despre minunatiile  astea de la Sleek.Sunt datoare cu acest review din ianuarie cred de cand am comandat pout paint-urile. :)))  

Cred ca s-au scris o gramada de lucruri despre ele. Stiti deja ca sunt comparate cu celebrele  OCC Lip tars.

Sa-mi spun si parerea mea.In primul rand nu este vorba de un ruj si nici despre un gloss.Este un pigment pe care il poti folosi ca atare sau in diferite combinatii.

Imi place la nebunie faptul ca rezista o vesnicie pe buze(la mine cam 5-6 ore), nu le usuca, si daca ai mai multe nuante poti face o gramada de combinatii!

Dintre toate singurul care nu-mi place foarte mult este Minx.Are o consistenta mai apoasa decat celelalte si nici nu se vede cine stie ce pe buzele mele.Imi doresc din suflet nuanta Cloud 9 sa pot face si alte combinatii….In general folosesc peek a bloo pentru a inchide alte culori daca ve intrebati ce a fost in mintea mea cand mi-am luat o asa culoare :)))

Am facut aceste poze seara pe la 11 noaptea( pe mine la ore din astea ma loveste inspiratia) si am incercat ca ele sa arate cat mai aproape de adevar.

  • Pin-up

  • Minx

  • Rosette

  • Peek a bloo( just for fun:)

  • Mauve over

  • Pinkini

  • Lava

Ce ziceti ,va plac? Detineti pout paint-uri?

Le puteti comanda de aici la pretul de 27.99 lei/buc.

Astept comentariile voastre. Si ma puteti felicita 😉 am luat 10 la examene.De ieri sunt oficial makeup artist !

Pana data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sleek și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Review Sleek pout paints

  1. Ral Diaconescu zice:

    Felicitari scumpa :*
    Imi face cu ochiul de nu se poate pin up 😀

  2. Dee zice:

    Felicitariiiiiii! 😀
    Nu le-am inceract pana acum, dar ma tenteaza:)
    Pupici

  3. liv-love-life zice:

    FELICITARI !!!!!BRAVO !!!!Ma bucur ca ti-ai indeplinit dorinta asta(ai spus candva ca ai un proiect,despre examenul de make-up artist era vorba,nu?)

Lasă un răspuns

