NOTD:Water marble

Buna frumoaselor,

Vreau sa va arat ce port acum pe unghiute.

In ultimul timp sunt fascinata de unghiile cat mai colorate si cu modele cat mai complexe.Nu mai tin minte exact unde am vazut recent un model de manichiura marble si mi-am zis sa incerc si eu :)) Pentru cele care nu stiu inca ce presupune o astfel de manichiura,water marble inseamna tehnica aplicarii ojei pe unghii in apa.

Per total sunt multumita de ceea ce a iesit.Mai am mult pina o sa-mi iasa perfect dar eu zic ca e ok pentru prima oara.

Daca sunteti curioase am sa va arat si cum se realizeaza.Nu e greu dar iti trebuie rabdare si eu stau prost la capitolul asta.

Ah,tin sa va spun ca deoarece mi-am facut manichiura in bucatarie,mi-am stricat o fata de masa…..Asa ca aveti grija unde va realizati manichiura.

   

                                                                    oje folosite

Ce parere aveti?Va place?

Astept comentariile voastre si va rog sa-mi tineti pumnii maine!Am examenele pentru obtinerea diplomei de makeup artist :)))

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la NOTD:Water marble

  1. Dee zice:

    Ti-au iesit suuuuper. Eu am incercat de vreo 2 ori dar nu mi-a reusit, cred ca nu am avut suficienta rabdare…;))
    Bafta multa, iti tin pumnii.
    Pupici

  2. Dancea Ramona Elena zice:

    si eu am incercat si nu am reusit.

    • Alexia zice:

      Imi pare rau…Dar repetitia e mama invataturii…Cu siguranta o sa-ti iasa data viitoare 😉
      Nici mie nu mi-au iesit cum am vrut eu,dar am sa mai incerc.
      te pup

  3. liv-love-life zice:

    Foarte interesant,o sa incerc si eu.
    FELICITARIIII….

  4. Ral Diaconescu zice:

    Ce frumos ti-a iesit. 🙂
    Eu daca as incerca…ar trebui sa o fac pe undeva …departe de casa.. :)) sigur as devasta tto in jurul meu la abilitatile mele 😀

Lasă un răspuns

