Review trusa de gloss-uri 40 nuante

  

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa va arat o minunatie de trusa de care pur si simplu m-am indragostit!

V-am povestit ca mai nou fac cursurile de makeup(in 2 saptamani dau examenele!!!) si cum tot timpul trebuie sa fiu la curent cu cele mai noi trenduri si culori mi-am achizitionat si aceasta trusa de gloss-uri.

Are niste culori superbe si rezista pe buze cateva ore chiar daca vorbim  de niste gloss-uri daca ai grija cum mananci si cum bei :).Ca si textura sunt putin lipicioase dar nu atat de mult incat sa devina suparator.

Veti vedea ca are si niste culori mai traznite numai bune pentru machiaje fantezie sau Halloween 🙂

Mai jos gasiti si swatch-uri cu aceste gloss-uri.

Gasesc aceasta paleta de gloss-uri foarte versatila,numai buna pentru cele care iubesc gloss-urile si mai ales pentru un makeup artist novice.

O puteti achizitiona de aici la pretul de 55 de lei.Zic ca e un pret foarte bun pentru aceasta paleta mai ales ca te va tine ceva timp.

Tin sa mentionez ca aceasta paleta am achizitionat-o eu si nu am fost platita sa vorbesc de bine despre ea.Este parerea mea sincera.

Ce spuneti,v-ar interesa?Astept parerile si comentariile voastre.

Pina data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Gloss-uri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Review trusa de gloss-uri 40 nuante

  1. Ral Diaconescu zice:

    Ah…as vrea sa vad cum imi sta cu albastru pe buze :)))

  2. Dee zice:

    Arata foarte bine, iar pentru diversitatea de nuante oferita eu zic, ca pretul e foarte bun 🙂
    Pupici

  3. liv-love-life zice:

    Tot ne place noua albastrul,putem incerca,nu?

Lasă un răspuns

