My first tag: 35 beauty questions

Buna frumoaselor,

Stiu ca iar am disparut din peisaj dar am motive intemeiate.A inceput sezonul banchetelor/balurilor si am avut cateva fete pe care le-am machiat,m-am apucat sa invat si eu pentru niste examene asa ca saptamana trecuta nu am avut timp mai de nimic.

Mi-am spus sa incep saptamana cu ceva mai light si am gasit acest tag care mi s-a parut interesant si m-am gandit sa-l fac si eu. 🙂

Asa ca,trecem la treaba…

Skincare

1.Ce tip de ten ai?

Am tenul mixt si pentru mine acum incepe perioada care o urasc cel mai mult deoarece trebuie sa stau tot timpul cu o pudra dupa mine.

2.De cate ori te speli pe fata zilnic?

De 2 ori: dimineata si seara 🙂

3. Ce gel de curatare a fetei folosesti acum?

Acum folosesc din gama Gerovital gelul spumant antimicrobian.Chiar daca este destinat persoanelor cu piele cu tendinte acneice mie imi place mult.

4.Iti exfoliezi tenul? Cat de des?

Da,mi-l exfoliez de 2 ori pe saptamana pentru ca am tenul mixt si daca nu fac aceasta operatiune ma trezesc cu tot felul de monstrii pe fata. 🙂

5.Daca da cu ce exfoliant?

In ultimul timp l-am folosit pe cel de la Bioten(foarte bun) .

6.Ce crema hidratanta folosesti?

Cea de la L’oreall triple active.

7.Ai pistrui?

Nu 🙂 Insa ii ador la alte persoane.

8.Folosesti crema de ochi? De la ce firma?

Nu folosesc insa ar trebui.

9.Ai avut sau ai tenul predispus acneei?

Nu.Am trecut prin perioada aceea din  pubertate destul de usor si nu am avut mari probleme.

Makeup

10. Ce fond de ten folosesti acum?

Hm, in aceasta perioada am folosit mai mult B.B. Cream de la Garnier. Am mai folosit Affinitone de la Maybelline si mai testez inca unul.

11.Dar concealer?

Am mai multe.Depinde cat de mari sunt problemele.Il am pe cel de la Catrice,mai am unul de la Maybelline si pentru ca m-a prins putin soarele cred ca pot sa-l folosesc si pe cel de la Mac(care era prea inchis).

12.Iti sti subtonul pielii?

Da 🙂

13.Ce prere ai despre genele false? Le folosesti des?

Imi plac la nebunie.Mai ales cele manuchiuri.Mi se pare ca arata mult mai natural decat cele banda.Am pus in aceasta perioada altor fete de „m-am saturat”.

14. Ce rimel folosesti cel mai des?

Cel de la L’oreall million de cills.

15.Sephora sau M.A.C.?

Sephora doar pentru ca la noi in Timisoara nu exista Mac.

16.Folosesti primer pentru farduri?

Da.

17.Dar pentru fata?

Nu,dar sunt curioasa sa-l incerc pe cel de la Sephora.L-ati incercat? e ok?

18. Care este fardul tau preferat (culoare)?

Nu am o nuanta preferata,imi plac toate dar evit verdele.Imi plac la nebunie cele din paleta Au naturell de la Sleek.

19. Folosesti mai des creion de ochi sau tus?

Mai des folosesc tusul.

20.Ce parere ai despre fardurile pigmenti?

Foarte ok daca aplici o baza inainte  🙂

21.Folosesti produse minerale?

Recunosc ca nu,nu am fost foarte curioasa sa vad cum sunt.

22.Care este rujul tau preferat?

In acest moment este un ruj de la Farmasi.

23. Dar luciul de buze?

Nu prea sunt eu o fana a gloss-ului dar imi place mult cel de la Essence stay with me.

24. Care este blushul tau preferat?

Am unul de la Rimmel London care e preferat.

25.Iti cumperi produse si de pe siteuri?

Oh… Da!!!!

26.Iti plac produsele „drugstore”?

Da,bineneteles.

27.Te-ai gandit vreodata sa iei lectii de machiaj?

Cursuri,da. 🙂 In 2 saptamani am examenele 🙂

28. Numeste „a makeup crime” pe care nu o suporti.

Nu suport sa vad sprancene negre decat daca fata e bruneta natural si de asemenea nu suport sa vad conturul buzelor de alta culoare decat rujul.

29.Iti plac culorile puternice (ruj, farduri) sau cele naturale?

Ambele,depinde de stare si de momentul zilei 🙂

30.Ce celebritate are intotdeauna machiajul impecabil?

Chiar daca tot timpul e in” safe-side” imi place foarte mult Angelina Jolie si Annalynne McCord cea care o interpreteaza pe Naomi Clark in 90210.

31. Daca ai putea sa iesi din casa cu un singur produs pe fata, care ar fi acela si de ce?

Fondul de ten fara discutie.Imi da incredere in mine.

32.Poti parasi casa fara sa fi machiata?

Da,daca e vara 🙂

33.Crezi ca arati bine si fara makeup?

Doar vara cand sunt bronzata.In rest arat de parca sunt sora cu fantoma Casper. 🙂

34.In opinia ta, care este cel mai bun brand de produse?

Nu cred ca exista un brand foarte bun.Sunt sigura ca la fiecare brand vom gasi produse demne de luat in calcul.Depinde de preferinte,de buget,etc.

35.Ce parere ai despre machiaj in general? 

Oh.. nu stiu daca pot sa exprim coerent.E mai mult decat o pasiune, „it’s like a sin”. 🙂

Sper ca nu v-am plicitisit cu acest tag,stiu ca e cam lungut si astept sa-mi spuneti care sunt produsele fara de care nu puteti trai,iar cele care au blog si nu au facut inca acest tag sunt curioasa sa vad si raspunsurile lor la aceste intrebari 🙂

Pina data viitoare..

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Tag și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la My first tag: 35 beauty questions

  1. Ral Diaconescu zice:

    ce bine ai zis cu “it’s like a sin” 😀

  2. Dee zice:

    Imi place mult tag-ul si raspunsurile tale 😀
    Cred ca il voi prelua si eu ;))
    Pupici

  3. liv-love-life zice:

    Asa am ajuns sa te cunoastem mai bine.
    In primul rand succes la cursuri si multa bafta la examenul pentru care te pregatesti.
    Sunt interesante intrebarile,raspunsurile sunt si mai interesante.
    ca un raspuns la provocarea ta”care sunt produsele fara de care nu poti trai”eu una folosesc zilnic deodorant si crema de fata.dar fara machiaj supravietuiesc.Nu ma machez zilnic,folosesc doar gloss pentru ca am o problema cu buzele si nu trebuie sa le las sa se usuce.
    Nu sunt o frumusete naturala,dar ma simt bine si ma plac nemachiata,mai sunt zile in care trebuie sa acopar unele chestii pe fata si atunci,da,ma machez…sau la petreceri,evenimente,trebuie sa ma machez.
    dar pe o insula pustie as supravietui nemachiata si poate exfolierea as face-o cu nisip,trebuie sa inventam si noi ceva.

Lasă un răspuns

