Incearca gratuit Lancome Genifique youth activating concentrate

Buna frumoaselor,

Ma grabesc sa va spun o veste buna in caz ca nu ati auzit deja 🙂

In aceste zile daca dati like paginii oficiale Lancome Romania pe Facebook puteti descarca o aplicatie pe care dupa aceea o printati si cu ea repede-repede va duceti la cel mai apropiat Sephora si va puteti lua mini-produsul Genifique.

Aceasta promotie este valabila din 27 aprilie asa ca ar trebui sa va grabiti.Eu in Timisoara am gasit mini-produsul,ba chiar mi s-a parut ca domnisoara careia m-am adresat era surprinsa ca a venit cineva sa-l ceara. 🙂

Mini-produsul vine cu un plicator in stil pipeta si avem suficient cat sa ne ajunga 7 zile.Ma bucur ca asa avem ocazia sa incercam si produse high-end.In mod normal un recipient ser Lancome Genifique 50 ml  la noi in Romania costa de la 300 lei in sus.

Succesc la dat like si printat aplicatia 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Sfaturi utile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Incearca gratuit Lancome Genifique youth activating concentrate

  1. Ral Diaconescu zice:

    Hmmm…mie imi este frica sa il incerc. Daca imi place si vreau sa il cumpar varianta full size? :)))) dau faliment :)))

  2. Alexia zice:

    :)))) Asa-i Ralu,
    Si eu ma gandeam la fel :)Dar merita incercat macar sa stim daca merita sau nu caruta de bani.
    Te pup

  3. Dee zice:

    In Sb nu este Sephora :((
    Ce pacat…

  4. Dee zice:

    Daaa, de abia astept ;))

  5. liv-love-life zice:

    Multumim pentru anuntul prompt.
    Sper sa fie ceva de calitate.

  6. liv-love-life zice:

    Aaa…ince ceva mai am de spus:LUNA MAI-LUNA RENUNTARII LA FUMAT !
    Luna aceasta se ofera consiliere si tratament gratuite celor care doresc sa renunte la fumat.
    persoana careia ii e dedicat acest mesaj,stie despre ce e vorba.

  7. andazelenca88 zice:

    Abia astept sa merg sa-mi ridic si eu mostra in weekend. Sper sa mai aiba pe stoc. :X

    Pupici!

  8. M. zice:

    eu am primit acum ceva vreme tot setul cadou (crema zi / noapte, crema ochi si ser), dar inafara de cele 2 creme, de zi si de noapte, restul mi se par inutile, n-am vazut efecte nici bune, nici rele, deci cu siguranta nu o sa mi le iau ulterior.

Lasă un răspuns

