Review B.B. Cream Garnier

Buna frumoaselor,

Stiu ca am ramas cam in urma cu review-urile dar incerc pe cat posibil sa ma revansez fata de voi 🙂

Astazi vreau sa va vorbesc despre B.B. Cream de la Garnier, Miracle Skin Perfector.Am cautat crema asta in disperare,eram atat de curioasa sa vad daca este intr-adevar atat de buna pe cat se zvonea!

Intr-un final am gasit-o in Auchan .Un stand intreg!!!Nuanta aleasa de mine este cea deschisa;(vine in 2 nuante:deschisa si inchisa.)

Denumirea B.B. vine de la blemish balm si initial a fost creata pentru a proteja pielea pacientilor care suferisera diferite interventii chirurgicale( in special laser).Dupa ce s-a bucurat de un enorm succes in Asia fiind favorita actritelor si a starurilor de acolo a aparut si la noi sub diferite brand-uri.

B.B. Cream de la Garnier promite sa faca 5 lucruri: sa uniformizeze aspectul pielii, sa reduca aspectul porilor dilatati,efect anti-shine,hidratare si protectie UV,plus ca se comporta la fel ca un fond de ten.

Va spun,e divina!!!

Are consistenta unui fond de ten,se aplica usor pe piele.Prima data avea un aspect asa uleios/stralucitor pe pielea mea dar dupa cateva minute s-a absorbit in piele si totul a fost ok.Eu am tenul mixt,dar cred ca ar merge si la un ten gras.Sa nu uitam insa ca e pina la urma o crema nuantatoare ! Nu poti avea pretentia sa reziste o zi intreaga pe ten mai ales daca acesta e gras!

Acopera destul de bine si se mentine pe fata de dimineata pina seara(cel putin in cazul meu).Totusi nu este un fond de ten si sa nu va mirati daca o sa va treziti cu urme pe telefon.Pina si FDT-urile cu pretentii fac asta, asa ca…

Eu una de cand am cumparat BB Cream-ul nu mai folosesc FDT atat de des.Atat de mult imi place si simt ca cel putin in cazul meu nu mai am nevoie de FDT decat daca vreau super acoperire.

Are un miros fresh pe care nu-l pot identifica exact( mie mi se pare ca miroase a caise :)))).Daca ma poate ajuta cineva cu aceasta problema,ar fi super!

Cu siguranta voi recumpara acest produs pentru ca imi place la nebunie atat mie cat si piellii mele.Stiu ca in blogosfera parerile sunt impartite,unele fete spun ca e plina de componenti chimici,ca nu e buna de nimic si este doar vorba de propaganda….Eu spun doar ceea ce am observat pe pielea mea.Nu am fost platita pentru acest lucru si crema cum v-am mai spus mi-am cumparat-o eu.

Voi ati incercat B.B. Cream? Ce parere v-a lasat?

Astept comentariile voastre si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în B.B. Cream și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Review B.B. Cream Garnier

  1. Dee zice:

    O voi incerca si eu pentru ca sunt prea curioasa si am auzit mai multe review-uri pozitive decat negative deci….asteptam salariile, bonusurile si primele (la stanga sau la dreapta) si il incercam :))))

  2. Ral Diaconescu zice:

    total de acord cu Dee 😀
    numa ca eu in Pitesti nu gasesc nicaieri :(( si incep sa ma enervez :((

  3. Am incercat-o pe mana in Auchan (aveau tester :D) si mi s-a parut o crema nuantatoare si atat. Am vazut analiza ingredientelor pe internet si nu am de gand sa cumpar crema. Se prea poate sa fie buna, insa pe termen lung s-ar putea ca tenul meu sa reactioneze prost, deci ma abtin 😉

    • Alexia zice:

      🙂
      Parerile sunt impartite.Eu stiu doar ca mie mi-a fost buna si nu am avut probleme.Dar daca stii ca ai ten sensibil mai bine te gandesti de 2 ori inainte sa o cumperi.
      Te pup

  4. Alexia zice:

    Offff,incearca si in farmacii…poate ai mai multe sanse sa gasesti…
    o sa-ti placa cu siguranta.
    te pup

  5. liv-love-life zice:

    Am mai folosit un BB professional si mi-a placut foarte mult.Asa ca o sa il incerc si pe acesta.
    imi place mai mult decat un fond de ten si e perfect pentru uzul zinic.

  6. Alexia zice:

    Asa e Liv.Dupa cum am mai spus imi place foarte mult si,si eu la randul meu am cam lasat la o parte FDT-ul de cand am inceput sa folosesc BB cream.
    Te pup

  7. alexia zice:

    LOVE BB iar articolul este documentat si la obiect.
    .Am scapat de acneee cu BB crema hot-pink de la skin79 si cu gelul decuratare fara dischete BB cleancer pe baza de oxigen activ.Cle doua produse si Tonerul cu secretie de melc mi-au reglat secretia de sebum si mi-au luminat fata ,rezolvand acneeea.
    Am tinut si un regim alimentar bazat pe multe fructe ,sucuri ,ceaiuri,iaurturi,zilnic apa din belsug,detoxifierea colonului periodic,la trei luni si sase dupa,masaj limfatic saptamanal,miscare zilnic
    Am vizitat cosmeticiana o data la 3 luni ca sa ma curete total si am exclus total binenteles, pacatosul de fond de ten
    Produsele skin79 sunt extraordinare ,le iubesc.
    Nu zic ca si altele nu sunt bune ,dar hai sa ne uitam la tenul de portelan al sud coreencelor si sa ne punem pe ganduri …de ce ???
    De ce ei au cea mai buna tehnologie la un pret rezonabil?? vezi Samsung si nu numai…Asa de buni sunt si la cosmetice Fetele folosesc bb creme de la 14 ani pana la varste inaintate.Cremele bb au spf 50 plus si ingrediente naturale de lux cum este aurul,caviarul,secretia de melc,coenzima q 10,veninul de vipera ,praful de perle si diamante si multe extrase de ceai,iar arbutina si adenozina lupta impotriva petelor pe fata si a ridurilor
    .BB cremul este alternativa sanatoasa la fondul de ten, acopera bine dar mai si trateaza.
    Fiecare ten cu bb crema lui http://www.skin79.ro

  8. veronica zice:


    asta este cu bb crema
    sory

Lasă un răspuns

