Parfumurile mele

Buna frumoaselor,

Azi vreau sa vorbim putin despre aromele care ne invaluie trupul zi de zi.

Mie una recunosc,imi place sa am cat mai multe parfumuri si sa le alternez in functie de starea pe care o am in ziua respectiva.

Nu detin multe dar mie imi place sa cred ca am parfumuri de suflet.Fiecare aroma ma duce cu gandul la evenimete speciale din viata mea si adesea asociez mirosul cu o intamplare….

Din toate parfumurile(veti vedea ca unele sunt pe punctul de a se termina) preferatul meu la care m-am intors deja a treia oara este Baby doll de la Yves Saint Laurent. M-a fascinat mereu nota de grapefruit a acestui parfum!!! My all time favourite!!! 🙂 Am intrat la un moment dat in panica pentru ca nu il mai gaseam in parfumerii.L-am gasit intr-un final pe Aoro.

Al doilea parfum ca si preferinta este cel de la Dior -Miss Dior Cherie.Tind sa cred ca imi place deoarece si la acest parfum primul lucru la care ma gandesc este aroma de grapefruit si ceva fructe de padure 🙂 Il iubesc si pe acesta la fel de mult….

Imi iubesc si celelalte parfumuri dar astea doua sunt preferatele mele.

Sunt curioasa,care este parfumul vostru preferat? Asociati mirosul acestuia cu o intamplare ???

Astept comentariile voastre.Pina atunci…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Parfumuri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Parfumurile mele

  1. Ral Diaconescu zice:

    Guci envy me 2 si davidoff cool water all time favourite 😀

  2. Dee zice:

    Si eu folosesc parfumurile in functie de starea de spirit si de anotimp. Preferatele mele sunt Amor Amor – Cacharel si Euphoria – Calvin Klein, mai sunt si altele dar acestea sunt „cele mai cele” ;))
    Pupici

  3. Mariana zice:

    J Adore de la Dior si MIDNIGHT POISON preferatele mele!

  4. Alexia zice:

    Mariana,nu conteaza varsta!Conteaza sa-ti hranesti spiritul in asa fel incat sa ramana mereu tanar!
    Si eu am trecut de muuuult de varsta adolescentei :))))
    Te pup draga mea!

  5. liv-love-life zice:

    Pentru Mariana un PUPIC MARE din partea mea,apoi sa iti spun despre parfumuri,folosesc Amor Amor eau de parfum si eau de toilette,Armani Code si cateva variante de Glow de la J.Lo.Pe toate le-am primit cadou si la fel ca tine le folosesc cand ma simt intr-un fel sau altul.
    De-a lungul timpului am folosit mai multe arome…si mai puternice,si mai marine….fiecare iti da senzatia lui.As dori totusi,sa vad cum se creeaza parfumurile.E si asta o arta.

  6. Alexia zice:

    🙂 Ma bucur sa vad ca se creeaza o conexiune intre cititoare!Foarte interesante parfumurile pe care le folosesti.
    Ai dreptate ,e o adevarata arta sa creezi parfumul perfect .
    Te pup

Lasă un răspuns

