Favoritele lunii aprilie

Buna frumoaselor,

Cu putina intarziere va voi prezenta produsele pe care le-am folosit mai des luna trecuta.

Intr-o ordine aleatorie sa trecem la treaba: 🙂

-Keratina lichida de la Anian(probabil v-am plictisit cu ea dar o folosesc cu reala placere si parului meu chiar ii face bine)

-Crema de corp Nivea.(fac ce fac si tot la ea ma intorc;e crema minune pentru mine!)

-Crema exfolianta de la Bioten(cred ca v-am mai aratat-o in alta postare de acest gen.Imi place ca-mi exfoliaza tenul delicat si mi-l lasa catifelat.)

-Fondul de ten de la Maybelline Affinitone(foarte ok pentru mine).

-B.B.Cream-ul de la Garnier(of,,, cat am cautat crema asta!!!Dar a meritat asteptarea,e amazing!!!) Review in curand…

-Paleta Sleek Au naturel.(o iubesc si nu ma pot satura de ea;in curand am sa-i iau o surioara sa nu se plictiseasca singura 🙂   )

-Gel eyeliner de la Essence (midnight in Paris). Cred ca e cel mai bun eyeliner pe care l-am folosit pina acum.Review in curand.

-Kit pentru conturarea sprancenelor de la Elf gama Studio.Unul dintre cele mai bune produse de la Elf! Review in curand.

-Mascara Volume millions de Cills de la L’oreal.Una dintre cele mai  bune mascara pe care le-am incercat 🙂

-Oja Moyra din colectia Pastel nr 602! Lovin’ it!!!!

-Lip smacker-ul Coca Cola!A stat cuminte tot timpul la mine in geanta si iesea doar sa imi atinga buzele 🙂

Cam astea ar fi produsele pe care le-am „uzat” luna trecuta.

Voi ce-ati folosit cu precadere luna trecuta?Astept comentariile voastre.

Pina data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Favoritele lunii aprilie

  1. Ral Diaconescu zice:

    de unde ai luat bb cream de la garnier?..k eu nu gasesc deloc :(((

  2. Alexia zice:

    Offf.daca ai stii cat am cautat si eu in Timisoara….Si cand ma asteptam mai putin l-am gasit in Auchan 🙂 Era un stand intreg.
    Te pup draga mea si cu siguranta vei gasi BB cream-ul cat mai curand 😉

  3. Dee zice:

    Sa le folosesti cu placere in continuare.:)
    Nu stiu cat voi mai rezista tentatei BB Cream pentru ca toata lumea spune doar lucruri bune despre el…hmmm…e tare greu… ;))

  4. Alexia zice:

    Eu zic sa-ti iei 😉 E minunata si chiar zilele astea pregatesc un review si la ea…Multumesc si te pup!

  5. liv-love-life zice:

    In sfarsit ceva despre BlemishBalm….in trecut am folosit un BB de la alta firma si mi-a placut.
    De curand am vazut ca i se face reclama celui de la Garnier si am zis oooo…ce bine ca se gaseste si in magazine si zic ca la un pret convenabil(mai ales ca e cantitate destula si are si ceva factor de protectie UV)
    Am auzit numai de bine despre el si astept si parerea ta(spun unele persoane ca e un pic gras si ca nu s-ar potrivi persoanelor cu tenul gras),tu ce parere ai?
    Vad ca toate comentariile de pana acum sunt pe tema lui BB,deci e un subiect fierbinte.
    Asteptam review la BB Cream.
    PUP.

  6. liv-love-life zice:

    Aaaa…si inca un plus pentru crema exfolianta de la Bioten,si eu o folosesc si imi place mult,la fel imi plac si fondul de ten de la Maybelline,si omniprezenta oja Moyra.
    Nu era corect sa le uitam si pe ele.
    Inca o data PUP.

  7. Chloe zice:

    BB Cream-ul de la Garnier e într-adevăr amazing!! Iar paleta Sleek văd că are culori foarte wearable și calde..poate o voi achiziționa și eu :D.

Lasă un răspuns

