My project :)))

Buna frumoaselor,

Intr-o postare anterioara spuneam  ca m-am implicat intr-un proiect si ma plangeam ca nu mai am timp de aproape nimic.

Dar imi place la nebunie ceea ce fac si ma implic 120 %. 🙂

Intotdeauna mi-a placut machiajul si felul in care un makeup artist e in stare sa scoata in evidenta frumusetea unei femei.Mi-a placut ca poti transforma o persoana si cea mai mare mandrie a mea ca novice in acest domeniu e faptul ca tuturor fetelor le stralucesc ochii de fericire cand le termin machiajul.

Dupa cum v-ati dat seama am inceput niste cursuri de makeup.Am cautat destul de mult deoarece la noi in Timisoara e destul de greu sa faci cursuri de makeup la care sa si inveti ceva.Dar am gasit intr-un sfarsit un asemenea curs si mai am putin si am sa obtin si diploma 🙂

Oricum,consider ca intr-un asemenea domeniu tot timpul trebuie sa fii la curent cu ceea ce e nou si exista atatea specializari incat tot timpul ai ceva de invatat.

Doresc sa va arat ce am facut pina acum si pe aceasta cale tin sa multumesc si fetelor minunate care s-au lasat pe mana mea.O parte din voi ati vazut deja cateva poze pe facebook 🙂 


Ce parere aveti? Va plac machiajele? Astept comentariile voastre.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Makeup on others și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la My project :)))

  1. Ral Diaconescu zice:

    Felicitari din inima :* te descurci extraordinar 🙂

  2. Dee zice:

    Felicitari 🙂
    Esti foarte talentata si imi place mult ceea ce faci:*:*
    Tine-o tot asa, noi te sustinem ;))

  3. anfreutza8520 zice:

    esti foarte draguta! ne place machiajul, e reusit…

  4. Iulia Ionita-Mania zice:

    Felicitari! Imi place.

  5. liv-love-life zice:

    Bravooo….ai avut parte si de niste modele frumoase,dar se vede ca faci machiaje de calitate.
    Imi place ca studiezi asta foarte amanuntit(una e sa machezi cum crezi,si alta e sa faci cursuri despre asta)
    imi place ceea ce realizezi si ma bucur ca iei asta in serios.Bravo
    Noi te sustinem.

  6. andazelenca88 zice:

    Great job, girl!

Lasă un răspuns

