NOTD:Fresh mint

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit sa va arat manichiura pe care tocmai am executat-o!!!

I-am spus Fresh mint pentru ca ma duce cu gandul la o oja de la China Glaze(Re-fresh mint). Nu are rost sa suspin dupa aceea cand oja de la Moyra arata exact la fel si costa cat 10% din cea de la China Glaze 🙂

Deci,dupa cum v-ati dat seama este de la Moyra(my love 🙂 ) din colectia Pastel shades, nr 602 si a costat doar 5 lei !!! 

Banuiesc ca tine pe unghiute ca orice oja Moyra adica cam 4-5 zile.

Ce spuneti,va place?

Astept comentariile voastre 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la NOTD:Fresh mint

  1. agu77 zice:

    Spre rusinea mea, e prima oara cand aud de oja Moyra.Sper sa o gasesc si eu.culoarea aleasa de tine e superba,fresh!Poop

  2. studenta zice:

    Eu am oje Moyra si imi plac mult insa singurul lor neajuns este faptul ca mi se pare ca se usuca cam greu,in rest 3-4 zile tin

  3. studenta zice:

    oricum culoarea ta este una foarte frumoasa! sa o folosesti iubita!

  4. Ral Diaconescu zice:

    Ah…ce oja „racoritoare” 😀

  5. Dee zice:

    Frumoase, frumoase 😀
    Pupici

  6. Laura zice:

    ce frumoasa e culoarea 😀
    trebuie sa imi iau si eu ! Trebuie 😀

  7. anfreutza8520 zice:

    simpla si draguta! sa nu mai spun de pret, ca e foarte convenabil…

  8. liv-love-life zice:

    delicioasa…….
    ca de obicei ojele astea nu dezamagesc.
    felicitari

Lasă un răspuns

