Review FDT Maybelline affinitone

Buna frumoaselor,

In primul rand vreau sa va spun „Hristos a inviat!” si sper ca ati avut parte de un Paste linistit si fara execese! 🙂

Stiu ca am cam lipsit din blogosfera dar ma revansez ….

Azi am sa va vorbesc despre fondul de ten Maybelline Affinitone.Pentru ca fondul de ten despre care v-am vorbit aici e pe punctul de a se termina mi-am spus sa incerc si altele sa vad care mi-ar prii.

Pot sa spun ca din greseala am dat peste acest fond de ten.Am primit o mostra ,am folosit-o si chiar a fost ok!

De multe ori tind sa cred ca trebuie sa acorzi credit si produselor care nu sunt high-end.Sa vezi ce ti se potriveste si ce nu.

Acum sa va spun ce imi place si ce nu imi place la acest fond de ten.

Imi place ca are acoperire medie,iti lasa senzatie de catifelare a fetei si nu de masca,arata uniform si luminos si se mentine pe fata in cazul meu cam 4-5 ore .Dupa aceea sunt nevoita sa-mi retusez machiajul cu pudra.

Nu imi place in schimb textura!E foarte fluida,aproape apoasa!Mi-am „terminat” un portfard din cauza ca nu am inchis bine recipientul.Ar fi fost extraordinar daca ambalajul ar fi avut si pompita.

Este excelent pentru persoanele cu ten normal sau mixt.In cazul celor cu ten gras il recomand doar daca este fixat neaparat cu pudra.

Eu l-am achizitionat din Auchan la pret promotional de 22 de lei.Am nuantele Golden beige si Vanilla rose pe care le combin si obtin nuanta perfecta tenului meu.

 

 

 

 

 

 

Voi l-ati incercat? Ce parere v-a facut?

Astept comentariile voastre.

PS:Un like pentru arici va rog :))))

Pina atunci…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în FDT Maybelline și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Review FDT Maybelline affinitone

  1. Ral Diaconescu zice:

    Hristos a inviat scumpa :*
    Pare tentat fdt …. dar nu ma incanta faptul ca nu are pompita…pt cei mai neindemanatici (eu) se lasa cu mizerie in jur :))
    pupici

  2. Iulia Ionita-Mania zice:

    Eu nu l-am incercat. Momentan folosesc un fon de ten de la Max Factor si sunt destul de multumita, nu 100%, dar…e ok 🙂 Imi plac foarte mult fondurile de ten cu un grad mare de acoperire, dar nici sa nu lase aspectul ala de „zugraveala” pe fata. E greu sa gasesti fondul de ten perfect.

  3. Dee zice:

    Mi-ai luat-o inainte ;))
    Si eu pregateam un review la acest fond de ten si am zis ca nu citesc despre produs la nimeni pentru ca nu vreau sa ma influenteze :))
    Pupici

  4. liv-love-life zice:

    Adevarat a inviat!
    Da,am folosit acest fond de ten,de fapt luni l-am aplicat si am mers apoi noua ore cu trenul,iti dai seama ca am fost obosita,nu am putut sa imi verific mereu machiajul,dar a stat perfect atatea ore pe fata si nu l-am simtit deloc,parca nici nu aveam fond de ten.La ora 4 dimineata aratam bine,desi nu am reusit sa dorm in tren si la plecarea din Bucuresti,fiind soare,am cam tranpirat putin.Asa ca ii dau nota 10,pentru mine e foarte bun.
    Pupici pentru Arici.

    • Alexia zice:

      Da,si eu sunt din tabara celor carora iubim acest fdt.Se comporta destul de ok si e destul de rezistent.Acum depinde foarte mult si de tipul tenului.
      merci pentru urarile catre arici 😉
      Te pup

  5. anfreutza8520 zice:

    Adevarat a inviat, frumoaso! 🙂
    L-am incercat si am fost foarte multumita 🙂

  6. Iulia zice:

    Eu l-am luat la 34 de lei (si atunci era anuntat ca e pret promotional :))), l-am incercat si mi-a placut, chiar si asa lichid, desi daca picura pe blugi, poti sa ii arunci ca nu mai scapi de pata..

Lasă un răspuns

