Castigatoare My first Giveaway:Castiga produse Essence si Catrice

Buna frumoaselor, Asa cum v-am povestit pe Facebook am facut listele cu numele celor ce s-au inscris la Giveaway.Am validat 84 de inscrieri.Vreau sa va multumesc tuturor celor care s-au inscris la giveaway si celor care au lasat comenturi constant dupa ce s-au inscris si la postarile mele cat si pe Facebook.Simt ca am castigat noi prietene 🙂  Random.org m-a ajutat sa extrag fericita castigatoare. Mai jos aveti filmuletul cu extragerea sa vedeti ca totul a fost „pe bune!”.

Castigatoarea este:

29.Gabriela Olariu says:  

martie 30, 2012 la 9:44 pm (Editare) fb: Gabriela Olariu share fb: https://www.facebook.com/gabyyytza?ref=tn_tnmn&__adt=26#!/gabyyytza/posts/354212374622686 follow: gabyy_mary@yahoo.com e-mail: gabyy_mary@yahoo.com.

Astept sa-mi trimiti un e-mail cu datele tale cat mai repede.Poate vei reusi sa ai produsele pina de Paste.Felicitari!

Va multumesc si pina data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în giveaway și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Castigatoare My first Giveaway:Castiga produse Essence si Catrice

  1. Ral Diaconescu zice:

    Felicitari din suflet castigatoarei 🙂
    Ai drepatate…am castigat si eu O PRIETENA :*

  2. Gabriela Olariu zice:

    wow,merci frumos,a venit iepurasul si la mine ❤ te pup,imediat iti trimit si datele!

  3. Iuly Ana zice:

    felicitari

  4. anfreutza8520 zice:

    felicitari!

Lasă un răspuns

