LODT:Purple smokey-eyes

Buna frumoaselor,

Stiu ca nu am mai postat de mult un machiaj asa ca azi am sa va arat ce am purtat eu pe fata duminica.

Nu e mare lucru,pozele nu prea imi plac, cine ma citeste de la inceput stie ca am o fobie legata de aparatul foto si de aceea ma schimonosesc….

Nu am facut poze si la produsele folosite pentru ca am uitat dar am folosit primer Elf,paleta  12o,concealer Mac,Fdt Maybelline Affinitone,blush paleta 10 culori,eyeliner Kiko,rimel L’oreal millions de cils,lipgloss Essence stay with me.Cred ca nu am uitat nimic.

Sper ca in timp si calitatea pozelor sa fie mai bune si eu sa dau mai bine in poze (hihihihi).

Ce parere aveti? Va place?Astept comentariile voastre.Si inca puteti sa va inscrieti la Giveaway daca nu ati facut-o inca.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la LODT:Purple smokey-eyes

  1. anfreutza8520 zice:

    cred ca acest mavhiaj i-ar veni perfect celei mai bune prietene, ii sta minunat machiata cu mov la ochii ei verzi :*

  2. anfreutza8520 zice:

    machiaj, scuze 😀

  3. Ral Diaconescu zice:

    Imi place foarte mult. Chiat ti-a iesit superb 😀
    Dar stii ce mi-ar placea sa vad la tine…un ruj rosu pe buze 😀
    Astept cu nerabdare sa raspunzi provocarii mele :))
    pup dulce

  4. Dee zice:

    Imi place mult smokey-ul tau si iti sta si bine 😀
    Pupici

  5. Roxana zice:

    Great make-up!! Scoti poze din ce in ce mai bune ;)) nu-ti fie teama, camera te iubeste 🙂

  6. liv-love-life zice:

    Vad ca Ral te provoaca mereu,eu insa te provoc sa pui cat mai multe poze cu machiajele tale,ne dai si noua idei si curaj sa incercam diverse culori si avem nevoie de un model,sa vedem cum iese.
    Ce zici?
    Succes in continuare.

Lasă un răspuns

