Favoritele lunii martie

Buna frumoaselor,

Cu intarziere dau drumul acestui articol despre favoritele lunii martie.Se pare ca nu mai am timp nici sa respir si tareee imi doresc ca ziua sa aiba cam 28 de ore!

M-am implicat intr-un nou proiect,invat lucruri minunate si pe parcurs am sa va dezvalui si voua ce e nou in viata mea 🙂 .

Si ca sa revenim la lucrurile noastre fara o ordine anume iata care sunt preferatele mele de luna trecuta:

-FDT-ul Maybelline Affinitone.L-am folosit cam 2 saptamani la rand sa vad daca imi prieste si pot spune ca este ok. Nu mi-a facut probleme si sunt mai multumita de el decat de FDT-ul Guerlain care oricum e pe punctul de a se termina.

-Crema de fata de la L’oreal.A fost si la favoritele lunii februarie si va ramane una dintre favorite pina se va termina 🙂

-Lotiunea micelara Ivaterm.A venit impreuna cu revista Unica de luna aprilie la un pret de 15 lei.Am fost uimita de cat de buna este! Cu siguranta voi cumpara varianta full-size cand aceasta se va termina.

-Pudra translucida Covergirl.Amazing! Nu incarca fata,o cantitate enorma, o am de ceva luni si abia daca am folosit un sfert din ea! si o folosesc in fiecare zi.

-Trio-ul Nyx.Imi place.De cand il am mi s-a deschis apetitul pentru smokey-eyes. 🙂

-Cool bronzer de la Elf. Daca sunt atat de alba imi place ca din cand in cand sa mai imi conturez obrajii sau pur si simplu ca il folosesc ca si bronzer.Asta pina voi putea sa ma bronzez.Natural. 🙂

-Keratina Lichida de la Anian!Va ramane la favorite si va voi plictisi cu ea pina se va termina!

-Cu toate ca nu sunt a gloss girl am descoperit glossul de la Essence Stay with me nuanta Me&my icecream.Are un miros fructat si rezista pe buze,adica la mine cam 1 ora.

-Lipsmacker Coca Cola.Inainte foloseam un balsam de buze de la Nivea.Acum spun Bye-bye Nivea,welcome Lipsmacker!

-Oja Absolutley blue de la Essence.Stiti deja ca o ador si de aceea va dau si voua ocazia sa castigati una la fel(astept sa va inscrieti la Giveaway daca deja nu ati facut-o).

Cam astea ar fi preferatele mele de luna trecuta.Sunt curioasa,voi ce ati folosit cu precadere luna martie?Daca vreti review la ceva anume nu ezitati sa-mi spuneti.

Astept comentariile voastre 🙂

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Favoritele lunii și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Favoritele lunii martie

  1. Ral Diaconescu zice:

    Sa incepem :))
    1. oja aia…eu o voi castiga sigur :)))
    2. zi-mi mai multe despre crema de fata..pentru sunt in plin poroces de testare cu diferite creme ..si nu ma pot decide 😛
    3. Bye Bye i-am spus si eu balsamului de la Nivea. Dupa ani lungi de colaborari :)) mi-a uscat buzele ingrozitor 😦 ..plus ca am citit mai multe despre el acum o saptamana..si am aflat numai lucruri rele 😦
    4. Astept sa-mi spui despre noul tau proiect. imi plac lucrurile de genul …. foarte mult 🙂
    te pup dulce scumpa

    • Alexia zice:

      Ralu ce pot spune despre crema de fata : E l’oreal triple active day varianta pentru ten normal/mixt.Mie mi-a facut bine.Intra repede in piele nu lasa senzatia de pelicula pe suprafata pielii,si nu am avut probleme de genul aparitiei cosurilor sau iritatiilor dupa folosirea ei.La inceput am fost cam sceptica dar mie chiar imi face bine.
      Balsamul nivea si pe mine m-a dezamagit.acum e intr-adevar mai bine cu cel nou 🙂
      Am sa dezvalui la momentul potrivit dar sunt sigura ca veti fi mandre de mine! Se poate observa lipsa de modestie????
      Te pup si eu 🙂

  2. anfreutza8520 zice:

    ce lista lunga! 🙂

  3. liv-love-life zice:

    Sunt de acord cu fondul de ten Maybelline,e bun si ramane bine pe fata.
    De fiecare dta cand am folosit creme L’oreal am fost multumita,deci DA,sunt de acord cu tine.
    La fel,votez pentru lotiunea micelara,imi place acest tip de „tratament” pentru fata.
    Iar glossul…mm…..e preferatul meu,folosesc zilnic gloss pentru ca trebuie sa imi pastrez buzele”ne-uscate”,am o problema cu buzele care mi se usuca de la atata vant si frig.
    Succes cu „proiectul”si asteptam noutati,ne-ai facut curioase.

  4. andazelenca88 zice:

    Daaa, si eu am adorat pudra Covergirl, pacat ca e pe terminate acum!:(

    Pup!

  5. awgb zice:

    Nu stii undeva de unde pot cumpara pudra covergirl online? serios ca am cautat si nimic. nici in cele 2 malluri din orasul meu mic, nici in magazine. of.. o caut de ceva timp. Si cat ai dat pe ea?

Lasă un răspuns

