Au ajuns si papuceii mei

Buna frumoaselor,

Nu am apucat sa mai scriu ceva in acest weekend dar vineri in sfarsit am primit si eu papucii mei pe care i-am ales in cadrul campaniei pentru bloggeri.

Tin pe aceasta cale sa multumesc magazinului online ZorileStore.ro si lui Blogatu pentru aceasta sansa.

Va dati seama ca abia astept sa vina vara ca sa-i pot purta cu adevarat si nu numai in casa 🙂  .Stiu ca in articolul prin care va anuntam participarea mea la aceasta campanie va aratam o pereche de papuci (care mi-au placut enorm de mult) insa am aflat ca nu face parte din aceasta campanie si a trebuit sa-mi aleg altii.Nu regret pentru ca si acestia arata super,sunt foarte comozi si dupa cum v-am spus abia astept sa vina vara sa-i port purta. Cu siguranta si aceasta pereche se afla in wishlist si pana la vara vor fi ai mei.

Stiam ca papucii Ipanema sunt lansati de supermodelul Gisele Bundchen dar cand am dat un search pe net am vazut ca fondurile stranse din vanzarea acestor papuci sunt donati pentru protejarea broastelor testoase.(frumos din partea ei, nu?)

Asa arata papuceii mei:

Imi place ca sunt facuti in Brazilia ;)(macar sa port cu mine o parte din aceasta tara fascinanta pina o sa ma plimb pe plaja din Ipanema. (Cu dedicatie pentru fanclubul brazilian :)))).

Va plac? Astept comentariile voastre si va invit sa va inscrieti la Giveaway daca nu ati facut-o inca.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în campanii testare și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Au ajuns si papuceii mei

  1. mariana zice:

    sunt frumosi,sa ii porti tota vara!Cat timp a trecut intre momentul in care ai scris primul articol si momentul in care i-ai primit?

  2. Dee zice:

    Sa ii porti sanatoasa, sunt tare frumosi :):*

  3. Ral Diaconescu zice:

    Fan clubul brazilian saluta fata cu papuceii minunati :)))
    :*:*:*:*

  4. Adela zice:

    Cat a durat de cand te-ai inscris in campanie si pana i-ai primit? Eu m-am inscris pe 21 martie si nu i-am primit pana acum. Sunt din Bucuresti. Oare de ce dureaza atat? Multumesc. Adela

    • Alexia zice:

      Adela m-am inscris in campanie in 20 martie si i-am primit vineri 30 martie prin Cargus.Eu sunt din Timisoara.Am fost sunata la un moment dat de cei de la Zorile pentru ca nu aveau din diferite motive toate datele.Per total cel putin in privinta mea au fost foarte profi! 🙂
      Sper ca te-am ajutat cit de cit.O sa vezi ca zilele astea o sa vina baiatul de la Cargus si la tine 🙂
      Te pup

  5. Alexia zice:

    :)))) Te pup Ralu!

  6. liv-love-life zice:

    A doua membra a fan-clubului Brazilian trimite pupici posesoarei de papuci noi si blog fain.

Lasă un răspuns

