NOTD:Essence Absolutely blue

Buna frumoaselor,

Astazi vreau sa va arat ce oja minunata am gasit!Este de la Essence , e pastel, si ma duce cu gandul la un cer perfect senin de vara 🙂

Cred ca e foarte potrivita pentru a fi purtata primavara.Sunt foarte incantata de aceasta oja(prima mea oja Essence).Se aplica usor,fiind din gama Colour & Go se usuca foarte repede si are un luciu placut.

Cred ca alte cuvinte sunt de prisos , pozele reflecta adevarata culoare(culmea!)

Ce ziceti va place? Astept comentariile voastre! 😉

Ah,vreau sa va spun ca pregatesc pentru voi o mica surpriza!Fiti pe faza saptamana asta,e tot ce pot spune deocamdata :)))

Pina atunci…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Essence, NOTD și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la NOTD:Essence Absolutely blue

  1. Ral Diaconescu zice:

    Nu ma omor eu dupa pastel…dar dupa cum cred ca deja stii…impartasim aceeasi pasiune pentru culoarea albastra :X
    te pup scumpa :*

  2. kokonuca zice:

    Ce frumoasa e .. ♥

  3. kokonuca zice:

    Ce frumoasa e!!! ♥

  4. simona zice:

    Chiar e super faina culoarea. Vreau si eu oja Essance … 😦

  5. Dee zice:

    Este superba nunata. Neaparat trebuie sa achizitionez si eu o nuanta de albastru deschis ;))

  6. Alexia zice:

    Ma bucur ca-ti place Simona! Tot ce-ti pot spune e sa fi pe faza saptamana asta!
    Te pup

  7. liv-love-life zice:

    E albastra?
    E.
    Atat am avut de spus,imi place si vad ca si tie pentru ca prezinti tot felul de „accesorii”albastre.
    Multumesc pentru culori,viata e mult mai placuta cu atatea culori in jur.

  8. Mikaela zice:

    Ce culoare frumoasa! si mie imi place mult!vreau si eu oja Essence!
    x0x0

  9. Alexia zice:

    Mikaela ,urmareste postarile de saptamana asta,e tot ce-ti pot spune deocamdata 🙂
    Te pup

  10. Adela zice:

    Este foarte frumoasa culoarea, mi-ar placea sa ne spui si cum rezista pe unghii. 🙂

  11. Laura D. zice:

    Am pus ochii pe oja asta de ceva vreme :X E superba 😀

Lasă un răspuns

