Experienta mea cu Anian

Buna frumoaselor,

M-am gandit sa va spun si parerea mea in legatura cu Keratina lichida de la Anian.Stiu ca e putin tardiv dar poate ca o parere in plus nu strica niciodata 🙂

Sincera sa fiu la inceput nu am inteles care era toata valva produsa in jurul acestui produs.Ma gandeam(hm,cateva fete au primit produsul spre testare si intr-un fel sau altul s-au simtit obligate sa scrie „de bine”despre acest produs.

Ei bine,nu e cazul!

Keratina lichida chiar functioneaza!Eu mi-am cumparat-o la inceputul lunii februarie(deci am avut ceva timp la dispozitie sa vad daca functioneaza sau nu).

In primul rand sa va spun cum e parul meu.Cu toate ca nu ati crede,parul meu e cret.Si da,nu imi place…Asa ca am apelat cu incredere la placa de intins parul.Nu exagerez cand spun ca imi indrept parul de vreo 10 ani incoace. 🙂

Toti acesti ani si-au lasat amprenta+ ca de aproape 2 ani imi vopsesc parul intr-o nuanta de blond deschis.Va dati seama ca e combinatia perfecta pentru ca parul meu sa fie super degradat.

Deci am spus ok.Hai sa incerc si keratina lichida sa vad despre ce e vorba.Daca nu e buna nu pierd mare lucru.

Am intrat pe siteul celor de la Triodeluxe si am plasat comanda.Ceea ce m-a uimit a fost ca in 2-3 ore de cand am plasat comanda am fost sunata pentru confirmare.Cate firme mai fac asa ceva in zilele noastre?O doamna foarte draguta m-a asigurat ca voi avea coletul in 3 zile lucratoare.Ceea ce s-a si intamplat.Palaria jos!

Acum sa vorbim depre produs.

Il folosesc cum am mai spus de o luna si jumatate si deja il ador!Il aplic dupa fiecare spalare,pe parul umed,pe toata lungimea acestuia .Dupa aceea imi usuc parul cu uscatorul de par caldura fiind absolut necesara pentru ca produsul sa se fixeze in firul de par.

Face exact ceea ce spun producatorii.Cel putin eu am observat ca NU imi mai cade parul atat de mult,il pot descurca muuult mai usor,si are un aspect stralucitor.In privinta matretii nu stiu ce sa spun,pentru ca oricum samponul meu cel de toate zilele este Head&Shoulders.Si mi se pare ca firul de par s-a mai ingrosat putin.

Acum stau si ma gandesc daca intr-o luna jumatate a avut asemenea rezultate cum o sa arate parul meu cand o sa termin produsul (apropos,ambalaj transparent,cantitate 250 ml).

Eu recomand acest produs cu mana pe inima si cu siguranta am sa-l recumpar!

Puteti achizitiona keratina lichida de pe siteul celor de la Triodeluxe la pretul de 36 lei.

Voi ati folosit acest produs?Ce parere aveti despre el?

Pina data viitoare…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Anian și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Experienta mea cu Anian

  1. Dee zice:

    Arata foarte bine parul tau si imi place si nuanta. S eu am fost vreo cativa ani blond deschis si din aceasta toamna am revenit la culoarea mea naturala, dar nu stiu cat pot rezista fara light ash blonde ;))
    Te pup.

  2. Mikaela zice:

    Am auzit si eu ca este buna Keratina Lichida.Ma bate gandul sa o iau.
    Nuanta parului tau e foarte frumoasa.
    xoxo

  3. liv-love-life zice:

    Am intrat pe pagina celor de la Triodeluxe si am descoperit acolo sapunurile pe care le-am folosit si sunt foarte-foarte bune pentru piele.Keratina lichida imi face si mei cu ochiul si cred ca o voi incerca.Multumesc pentru sfaturi.

  4. Ral Diaconescu zice:

    ha ha ha…eu am un tricou cu un smurf pe casre scrie blondes have more fun 😛
    dar nu’s blonda…:)
    oricum…arata foarte bine parul tau tinand cont de cat il maltratezi..saracul ;))

  5. simona zice:

    Arata foarte bine parul tau si culoarea este superba. Nu inteleg de ce nu-ti place cret, eu il maltratez pe al meu incretindu-mi-l destul de des 😛

    Eu folosesc keratina lichida Anian de 3 ani de zile si o ador, la fel ca si bifazicul si mastile Anian.
    Te pup!

Lasă un răspuns

