Review+NOTD:Oja magnetica Flormar

Buna frumoaselor,

Astazi m-am gandit sa va arat oja magnetica de la Flormar.

Am primit oja de la o persoana draga sufletului meu de 8 martie.Pentru fetele din Timisoara care inca nu stiu -da,la standul Flormar din mall a aparut oja magnetica.

Dupa ce am salivat pur si simplu la fetele din Bucuresti cand a aparut oja,in sfarsit am avut ocazia sa vad si eu despre ce e vorba.

Trebuie sa va spun inca de la inceput ca am reusit performanta de a injura in 20 min cat a tinut toata operatiunea de muuulte ori :)( Aceasta oja este recomandata numai persoanelor cu nervii tari!asta ar trebui scris pe instructiunile care insotesc oja ) 

Am stat sa ma gandesc poate eu am doua maini stangi,poate trebuie scos magnetul din suport(ceea ce am si facut, si mai rau m-am manjit).Prima experienta a fost tare ciudata.Poate ca daca voi exersa imi va iesi mai bine.

Deci dupa 20 de minute de chin si jumatate de sticla de acetona consumata am reusit sa execut manichiura de mai jos.

Acum ce pot spune despre oja?Nuanta mea  este MG04.Cred ca cei de la Flormar erau in pana de idei cand au denumit oja.

Se aplica foarte usor si nici nu m-am manjit peste cuticule :)(nu m-am manjit muult) .

Problema mea a inceput in momentul cand a trebuit sa pun la lucru magnetul.Am citit la alte fete ca pentru ele a fost mult mai usor in momentul cand au scos magnetul din suportul de plastic.La mine a fost dezastru. 🙂

Rezista pe unghii cam 3-4 zile fara topcoat.

Pretul este de 12 lei.Bunicel zic eu pentru ceea ce face.

Va recomand aceasta oja numai daca aveti nervi de otel si ceva mai mult timp la dispozitie. 

Voi ati incercat oja magnetica?Ce parere aveti despre ea?

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Flormar, NOTD și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Review+NOTD:Oja magnetica Flormar

  1. Ral Diaconescu zice:

    Daaaaa…normal ca am incercat :))))
    Scumpa…tie ti-a iesit opera de arta acolo…mi-ar fi placut sa iti fac o poza sa iti trimit ce am reusit eu :))
    Da sigur o sa mai incerc…si iti trimit sa te amuzi. Acum sunt certata cu oja asta :))
    Cand ne impacam …o sa mai incerc sa ma pictez :))
    PS: Aceeasi culoare o am si eu 😛
    Te pup dulce :*

  2. Dee zice:

    E foarte frumoasa nuanta si arata foarte bine.
    Si eu am pe wishlist o oja magnetica cel putin ;))
    Te pup

  3. liv-love-life zice:

    Am incercat si eu aceeasi oja(la mine a aplicat-o o „profesionista”adica cineva cu experienta in unghii si oje cu magneti in ele,imi place,arata bine si cred ca trebuia numitaOMG4(OH,MY GOD de 4 ori”).
    Te vei intelege cu ea cand vei descoperi distanta la care trebuie sa treci magnetul(poate e oja pentru baieti daca se foloseste impreuna cu un magnet)
    Dar ai facut treaba buna,ti-a iesit bine.

  4. anny zice:

    dapz dak scoti magnetu iese din prima…si mie mi-a iesit am acceasi noanta…..unde gasesc cu steluta???stii???

    • Alexia zice:

      Mie nu mi-a iesit!Mai rau am stricat pentru ca am tinut magnetul prea aproape!
      Chiar nu stiu unde ai putea gasi cu steluta!Doar daca intrebi la standurile Flormar.
      Te pup

  5. anfreutza8520 zice:

    frumoasa si nuanta si modelul, dar cred ca ar dura pana as pricepe faza cu magnetul…:(. Trebuie sa o incerc si pe asta…:)

  6. alexis zice:

    si eu am oja magnetica de la flormar dar este alta nuanta. eu o am pe gri. imi place foarte mult dar trebuie sa ai mult timp si rabdare. dupa ce ti le-ai sters ti-au ramas unghiile galbene sau oja?

    • Alexia zice:

      Asa e! trebuie sa ai maaare rabdare! mai ales ca nici una din unghii nu iese la fel! :)))
      Unghiile nu au ramas patate insa folosesc mereu un lac incolor inainte de orice oja pun pe unghii!
      te pup

  7. alexis zice:

    imi place foarte mult cum ti-au iesit unghiile. de obicei eu ma grabesc ca sa nu se usuce stratul pana dau cu magnetul. te pup si te rog sa ostezi mai multe lucruri despre oje. imi plac foarte mult

  8. Monyy zice:

    De unde ai luat oja ? … Imi poti da un site …doar sa fie exact ca si a ta 😉 :* [ Nu culoarea ci firma ]

    • Alexia zice:

      Buna,oja am achizitionat-o de la un stand Flormar din Timisoara.Din pacate nu stiu de unde ai putea sa o achizitionezi,doar de la un stand Flormar…Am intrat la ei pe pagina insa nu am gasit-o.Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult. 😦
      te pup

Lasă un răspuns

