Churros sau mexicane :)))

Buna frumoaselor,

Azi m-am gandit  va arat si altceva.Pentru ca sunt o bucatareasa desavarsita(observati lipsa de modestie,da? 🙂 ) am zis sa va  impartasesc si voua o parte din retetele pe care eu le fac frecvent cu placere.

Acum nu stiu daca o sa va placa si acest gen de postari dar am zis de ce nu?

Desertul de azi se numeste Churros si provine din bucataria spaniola.Probabil le stiti de la diferite festivaluri sau targuri.Eu stiu ca prima data le-am gustat acum cativa ani la un festival si am ramas intrigata de gustul lor.Mi-a placut deasemenea ca le poti servi cu sos de ciocolata cat si cu sosuri iuti.Reteta in sine este foarte simpla,mie mi-a luat mai mult timp sa le prajesc. 🙂 Asadar ingrediente necesare:

100 gr unt sau margarina

200 gr faina

200 ml apa

1 lingura zahar

putina sare

scortisoara

3 oua batute

ulei pentru prajit

Se pune intr-o cratita apa la incalzit impreuna cu untul,zaharul,sarea si scortisoara.Im momentul in care untul s-a topit si  apa a inceput sa fiarba se ia cratita de pe foc si se adauga faina.Se amesteca temeinic si se lasa la racit cam 5-10 minute cat sa puteti atinge aluatul si sa nu faceti Auchh… 🙂

Se incorporeaza ouale unul cate unul.Se amesteca bine dupa fiecare ou pe care il adaugati.Cand toate ouale au fost  incorporate, aluatul se pune intr-un posh forma aleasa fiind cea de stea.

Din timp se pune la incins o tigaie cu mult ulei (dupa ce le veti pune in tigaie uleiul trebuie sa le acopere).

Se toarna aluatul format direct in tigaie.E bine sa aveti un cutit la indemana si in acest fel puteti taia formele la dimensiunea dorita de voi.Le veti lasa la prajit pina ce capata o culoare aurie.

Se scot pe prosop de hartie absorbant.Dupa preferinta se pot pudra cu zahar,servi cu sos de ciocolata sau sos iute.

Alegerea mea a fost sosul de ciocolata pe care l-am executat astfel:se pune pe baie de abur o ciocolata la topit(ideal amaruie) putin zahar si se asteapta pina cand se topeste ciocolata.Se adauga o cutie mica de frisca lichida adica 200 ml. si se amesteca.Gata!!!(imi pare rau ca nu am poze si de pe perioada creatiei)

Sper sa va fi facut curioase si sa incercati acest desert.Ah, si bineneteles astept comentariile voastre.Mai doriti postari de acest gen pe blog?

Pofta buna si…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Retete și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Churros sau mexicane :)))

  1. Dee zice:

    Yummm……arata super bine!

  2. Macnetize zice:

    Vaaai, e un mare chin, ca eu sunt etern la dieta, dar sa stii ca as pacatui cu niste churros, arata prea bine 😀

  3. Alexia zice:

    Si eu cica as fi la dieta 🙂 oricum nu pot tine o dieta mai mult de 2 zile,nu am vointa…Ma bucur ca ti-au placut (vizual) si am sa mai postez astfel de retete( nu stiu cum sunt primite de voi.,daca e interesanta o astfel de postare)…
    Te pup draga mea 🙂

  4. Mikaela zice:

    Oare ingrasa rau? arata super si vreau si eu 🙂
    xoxo

  5. liv-love-life zice:

    Da,da,da….ar fi bine sa mai aflam si noi retete noi,nu?
    Lasati dietele la o parte si iubiti mult si cu foc.Mancati mancare buna cu cei pe care ii iubiti si asa nu va mai vedea nimeni grase.O femeie e frumoasa cand se place ea si in felul asta ii va face pe ceilalti sa o placa….PAREREA MEA….

  6. Ral Diaconescu zice:

    Trimite o portie si la Pitesti…ca eu nu tin diete :)))
    Pupic

Lasă un răspuns

