Review:Catrice Allround Concealer

Buna frumoaselor,

Astazi am ales sa va vorbesc despre un concealer cu care eu ma inteleg bine.Dupa cum v-ati dat seama este vorba de cel de la Catrice.

L-am luat anul trecut cand am fost in vizita „peste mari si tari” :)Tocmai de aceea nici nu mai stiu cat am dat pe el.Totusi nu cred ca a fost mai mult de 20-25 de lei in bani de-ai nostrii.

A doua poza este fara blitz si reda cat de cat culorile adevarate ale acestei palete.

Acum sa vorbim despre produs:contine 5 culori.Trei bej-uri,un roz pentru acoperirea cearcanelor si un verde pentru neutralizarea zonelor rosii.Imi place ca poti amesteca cele trei bej-uri pina obtii culoarea potrivita pielii.Consistenta lor e ok,nici prea subtire/lichida si nici prea groasa.Deasemenea nu se aseaza in liniile fine dar eu de fiecare data folosesc si o pudra libera pentru seta produsul.Culoarea roz acopera cearcanele nu foarte pronuntate si nu stiu daca ar face fata la cearcane mai pronuntate.Culoarea verde dupa cum puteti vedea este ca si noua deoarece nu am probleme cu roseata( cosuri,pete, etc) 🙂

Imi place acest produs dar nu cred ca se poate compara cu unul high end.Insa l-as recumpara. 🙂

Sper ca acest review sa va fie de ajutor in caz ca poate la un moment dat o sa apara si la noi in Romania standuri Catrice.

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Catrice și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Review:Catrice Allround Concealer

  1. Ral Diaconescu zice:

    Daca am ocazia sa-l cumpar..sigur il voi cumpara. eu caut disperata un anticearcan bun 😦

  2. Alexia zice:

    Ralu si eu vreau sa vad cum e cel de la Nyx(concealer in a jar) stiu ca e tare laudat.Am avut ocazia sa folosesc concealer de la Parrisax( e extraordinar)Are o consistenta ciudata in schimb, e foarte sticky si trebuie manuit cu grija insa face toti banii.
    Te pup

  3. Laura D. zice:

    Vreau si eu o paleta de concealere 😀
    Arata tare bine paleta si cred ca e si ft utila

  4. cristina zice:

    buna Alexia,cum imi ahizitionez si eu corectorul paleta?

    • Alexia zice:

      Din pacate eu am luat produsele din Ungaria.Nu stiu daca se pot achizitiona de la noi din Romania.Cel putin eu nu stiu.imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult.
      Pupici.

      • cristina zice:

        dar stii de unde as putea sa mi iau cva de genul?am nevoie de cel verde mai mult:(

      • Alexia zice:

        Cel verde se foloseste pentru neutrsalizarea petelor rosii,cuperozei si altele.se folosete doar in combinatie cu fond de ten.stiu ca la un moment dat pe cosmetic-style.ro se gaseau ceva palete de camuflaj(anticearcan).poti incerca si la parisax.sper ca te-am putut ajuta macar putin.:)
        Te pup.

      • cristina zice:

        iti multumesc mult alexia

Lasă un răspuns

