La multi ani!

Buna frumoaselor,

Vreau in primul rand sa va urez „La multi ani!” pentru ziua de astazi.Va urez sa ramaneti tot timpul frumoase,sanatoase,sa aveti parte de multa iubire si nu un ultimul rand, sa fiti apreciate pentru ceea ce sunteti:Femei!

Astazi puteti face orice: sa va aranjati,sa mergeti la shopping cu prietenele,sa luati cina cu persoana pe care o iubiti si, de ce nu, dupa aceeea sa mergeti in club cu fetele! 🙂

Sper sa primiti cadouri multe si perfecte 🙂 .Eu imi doresc o multime de pantofi,haine,cosmetice ,parfumuri si multe alte nebunii!Eventual un dressing ca acesta plin cu tot ce imi doresc!

Si sa nu uitam de fiintele deosebite care ne-au dat viata,care ne-au protejat si au fost tot timpul alaturi de noi neconditionat ! La multi ani, Mama!

Sa aveti o zi extraordinara si va multumesc ca sunteti alaturi de mine macar cateva minute pe zi!

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în Urari și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la La multi ani!

  1. Ral Diaconescu zice:

    la multi ani draga mea :*

  2. Alexia zice:

    La multi ani si tie scumpa mea!
    Te pup

  3. liv-love-life zice:

    Oooooo…..ce mult imi doresc sa ai un dressing ca acesta si sa ne inviti si pe noi in excursie sa il vedem(mai stii reclama aia la bere cand tipele tipau cand au vazut mega-dressingul gazdei,si baietii tipau cand au vazut cata bere….??)
    Oricum,LA MULTI ANI tie si tuturor femeilor,fetelor si mamelor(dar si barbatilor care le iubesc….)
    Te pup.

  4. Alexia zice:

    Nu stiu daca ar incapea un asemenea dressing in apartamentul meu :)).Si mie mi-a placut reclama la bere :)La multi ani si tie Liv!
    Te pup

  5. Special Koko zice:

    La multi ani si tie!:*

  6. Alexia zice:

    Multumesc Koko! 🙂 La multi ani noua,fetelor!
    Te pup ❤

Lasă un răspuns

