NOTD: Maybelline Electric blue

Buna frumoaselor,

Stiti bine ca am o pasiune pentru ojele albastre….Unde-i o oja albastra,hop si eu! 🙂

Manichiura de azi e facuta cu oja Maybelline mini Colorama 80 Electric Blue.Am achizitionat-o din Auchan la pretul de 6.50 lei.Imi place ca are o culoare extraordinara, are ceva sclipici fin prin ea,deci pe scurt o iubesc  🙂

La capitolul rezistenta e ok…Rezista cam 3 zile pe unghii,decent spun eu, pentru pretul ei.

Ce ziceti? Nu-i asa ca e superba culoarea?

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în NOTD și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la NOTD: Maybelline Electric blue

  1. Dee zice:

    Foarte frumoasa nuanta, nici nu stiam ca exista, sunt fan Colorama ;))

  2. Alexia zice:

    Si mie imi place mult!Te pup 🙂

  3. Ral Diaconescu zice:

    Desigur ca este superba culoarea…doar e albastra :X:X:X

  4. liv-love-life zice:

    Cred ca albastrul e noul roz pentru fete,imi place foarte mult culoarea asta si adevarul e ca are asa multe nuante incat parca nu te poti satura de albastru si farduri albastre,oje albastre,bluze albastre…….si cer albastru senin de vara(avand in vedere ca ieri seara a nins din nou la noi,cine-stie cand vom simti vara cu cer senin si rochii ALBASTRE…?!!)

  5. Alexia zice:

    Si eu zic la fel:) we ❤ blue
    Te pup

Lasă un răspuns

