LODT:Smokey eyes,my way…

Buna frumoaselor,

Astazi vreau sa va arat ce mi-a iesit mie cand m-am gandit la un smokey eyes 🙂

Ma gandesc la acest machiaj de cand am primit paletuta Nyx la revista Cosmopolitan.Stiu ca nu e perfect, (nici nu as avea cum) dar mie imi place.Binenteles ca in realitate e mult mai  aprins decat in poze…

Va rog sa fiti blande! 🙂

Cateva din produsle folosite:

Sper sa va placa si astept parerile voastre! 🙂 Pana atunci…

Va puupa,

Alexia

Despre Alexia

Pasionata de make-up si de tot ce e frumos.
Acest articol a fost publicat în LOTD și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la LODT:Smokey eyes,my way…

  1. Dee zice:

    Iti sta foarte bine 🙂

  2. Alexandra zice:

    O ce frumusica esti!!! 😀
    Acum am descoperit blogul tau,foarte frumos,mai vin pe la tine.:P
    Te pup!

  3. iguanitza zice:

    Foarte drăguț, îmi place.
    Încearcă să decupezi pozele și să lași doar ochii la pozele în care vrei să se vadă machiajul mai bine.

    • Alexia zice:

      Da sa traiti!!! 🙂 Problema e ca nu stiu inca cum dar stiu ca tu ai o postare despre acest lucru asa ca promit sa ma documentez.
      Multumesc pentru aprecieri si te pup

  4. Ral Diaconescu zice:

    Fooooarte frumos 😀
    Imi place mai ales ultima poza in care te bufneste rasul :)) este foarte sweet
    te pup dulce draga mea :*

  5. liv-love-life zice:

    Bravooo…..ti-a iesit foarte bine machiajul,vad ca te pricepi.
    Mi-a placut ideea ta sa faci poze si cu florile,da un aer mai romantic intregii poze,si este un decor potrivit pentru o fata zambitoare.
    Felicitari,incepi sa te intelegi mai bine cu aparatul foto(sau el cu tine).

  6. Alexia zice:

    Multumesc pentru aprecieri Liv. 🙂 Florile au aparut din lipsa de inspiratie.Ma bucur ca iti place.
    Te pup

  7. Lili zice:

    La cit de modesta ai fost in post, ti-a iesit chiar super bine, fara nici o grija! Un look sexy si dramatic ❤ Unicul indemn ar fi sa estompezi un pic mai mult marginea la coltul extern, sa dispara fardul treptat in piele, in rest bravo!

Lasă un răspuns

